کد خبر : 279838
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
-

ساعدی: کارگروهی برای جبران کسری گاز در فصل سرما تشکیل شده است

ساعدی: کارگروهی برای جبران کسری گاز در فصل سرما تشکیل شده است

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کارگروهی در وزارت نفت جهت اندیشیدن تدابیر لازم برای تامین گاز بخش خانگی و بخش صنعتی در فصل سرما تشکیل شده است.

به گزارش عصرقائم، قاسم ساعدی در گفت وگو ، با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای کسری گاز در فصل زمستان، بیان کرد: کمیسیون انرژی مجلس به همین منظور جلسه ای را با حضور وزیر نفت برگزار کرد. تاکید کمیسیون انرژی با توجه به نزدیک بودن فصل سرما بر این است تا وزارت نفت تمهیدات لازم را برای جبران کسری تراز گاز چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعتی بیاندیشد تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

وی در ادامه اظهار کرد: وزیر نفت تاکید داشتند که کارگروهی با حضور کارشناسان متخصص در این حوزه تشکیل شده تا با حضور متولیان امر مطالعات لازم صورت گرفته و در زمستان با برنامه مدون و حساب شده برای تامین گاز چه در بخش صنعتی و چه در بخش خانگی گام برداشته شود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزیر نفت قول دادند تا تمهیدات لازم برای جبران کسری گاز اندیشیده شود و مردم با مشکل رو به رو نشوند. کمیسیون انرژی مجلس نیز با جدیت برنامه وزارت نفت برای تامین گاز چه در بخش خانگی و چه در بخش صنعتی به ویژه در مناطق سردسیر کشور را دنبال خواهد کرد.

وی تاکید کرد: وزیر نفت نیز تاکید داشتند تا این موضوع در اولویت برنامه کاری ایشان بوده و با حساسیت این بحث را دنبال می کند. کمیسیون انرژی مجلس نیز بر حسب وظیفه این موضوع را دنبال خواهد کرد تا با در نظر گرفتن تمام عوامل برنامه مدون و حساب شده ای برای جبران کسری گاز در فصل سرما تهیه و اجرایی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − شش =