کد خبر : 279751
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

معاون اشتغال و خودکفایی، کمیته امداد مازندران گفت: برای اجرای طرح های اشتغالزایی ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای امسال تا کنون به مددجویان مازندران پرداخت شد.

به گزارش عصرقائم، سید علی اصغر رضایی طالشی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: ۵۲ میلیارد تومان برای اجرای ۲ هزار و ۸۰۰ طرح اشتغال زایی از ابتدای امسال تا کنون به مددجویان این نهاد تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه، ۷۵ راهبر شغلی  نیز در حال حاضر ، با  مددجویان و مجریان طرح اشتغال کمیته امداد مازندران همکاری می کنند، افزود: این راهبران در زمینه های مختلف مانند مشاوره، آموزش، تامین مواد اولیه، تجهیزات، نظارت حین اجرای کار، بازاریابی و فروش محصولات مجریان طرح (مددجویان)  را راهنمایی هدایت  می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی، کمیته امداد مازندران اظهار کرد: راهبران شغلی به مددجویان در راه اندازی و مدیریت کسب و کار و کسب تجربه در ادامه مسیر ،خدمات ارائه می دهند.

این مسئول با بیان اینکه، پایه و اساس کار راهبران شغلی کارآفرینان هستند، گفت: در طرح راهبری شغلی از ظرفیت های پارک علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان، خیرین کارآفرین و شبکه های بانکی استفاده می شود.

رضایی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۶۹ فرصت شغلی از ابتدای امسال تا کنون برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مازندران ایجاد شد.

پرداخت ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − پنج =