کد خبر : 279735
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

بازسازی کم هزینه خانه و آپارتمان

بازسازی کم هزینه خانه و آپارتمان

بنایی و بازسازی خانه به دلایل مختلفی انجام می‌شود. معمولا فرسودگی ظاهری بنا، اصلی‌ترین علت این امر است. دلایل دیگر مثل فرسوده شدن سازه اصلی ساختمان و یا نیاز به تغییر کاربری فضاهای مختلف خانه هم ممکن است شما را وادار به بازسازی ساختمان نماید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام خدمت از ما، ایجاد استحکام مجدد برای ساختمان، بازسازی تاسیساتی و یا بنایی به منظور تغییر کاربری فضاهای خانه، به طبع هزینه و برنامه کاری جدی‌تری می‌طلبد. اما بازسازی آپارتمان به منظور بهبود وضعیت ظاهری می‌تواند با هزینه‌های کمتری نیز صورت پذیرد.
نصب کاشی و سرامیک در حوزه خدمات بنایی، یکی از قدیمی‌ترین تکنیک‌های نوسازی ساختمان است. سنگ، کاشی و سرامیک، علاوه بر جنبه‌های دکوراتیو و تزئینی، به عنوان پوشش نهایی و عایق رطوبتی نیز هستند. با ما همراه باشید تا چند ایده کم هزینه بازسازی خانه را به شما معرفی کنیم.

دو ایده برای بازسازی کم هزینه خانه

وقتی اسم بنایی و بازسازی خانه می‌آید، علاوه بر دردسرها و کثیفی‌هایش، همه به هزینه‌های بالای آن فکر می‌کنند. اگر کمی از کمال‌طلبی خود بکاهید و به تغییرات سریع رضایت دهید، نوسازی می‌تواند کم هزینه باشد. در ادامه به دو ایده ارزان نوسازی محیط خانه و آپارتمان اشاره می‌کنیم.

بنایی و بازسازی کم‌هزینه با نصب کاشی و سرامیک جدید

هزینه نصب کاشی و دستمزد روزانه بنا در این حالت، به نسبت سایر هزینه‌های بازسازی ساختمان عدد بالایی به شمار نمی‌آید. از این رو می‌تواند انتخاب مناسبی برای بازسازی و بنایی کم هزینه ساختمان باشد. نصب کاشی و سرامیک تهران و شهرهای دیگر به روش‌های مختلفی امکان پذیر است که هرکدام هزینه متفاوتی خواهند داشت.

  • روش استفاده از ملات و دوغاب (روش سنتی)
  • روش کاشی کاری با چسب (استفاده از چسب‌های صنعتی بر پایه رزین برای ملات)
  • روش کاشی کاری خشکه (کمک گرفتن از یک شاسی و فریم بندی برای نصب کاشی و سرامیک)

هزینه نصب سرامیک در هرکدام از حالت‌های فوق متفاوت خواهد بود. برای آگاهی دقیق از قیمت‌ها باید از یک نصاب کاشی و سرامیک تهران یا شهرهای دیگر سوال بپرسید. به هرجهت با تعویض و نصب کاشی و سرامیک جدید برای آشپزخانه، سرویس، سالن و اتاق‌ها می‌توانید تغییر ظاهری محسوس و مثبتی در آپارتمان خود ایجاد کنید.

بازسازی با نقاشی ساختمان و بدون بنایی

نقاشی ساختمان شاید کم هزینه‌ترین روش برای بازسازی و نوسازی فضا باشد. بدون این که نیاز به بنایی وجود داشته باشد می‌توانید با تغییر رنگ یک یا چند دیوار از فضای سالن و اتاق‌ها دکوراسیون داخلی را بهبود بخشید. وجود انواع رنگ‌های ساختمانی با ویژگی‌ها و کیفیت‌های متفاوت تنوع زیادی در محیط ایجاد می‌کند.

تفاوت انواع کاشی و سرامیک

همان طور که می‌دانید نصب کاشی و سرامیک در کف و دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سالن و اتاق‌ها کاربرد دارد. کاشی‌ و سرامیک، هردو ترکیب خاصی از مواد غیرآلی و خاک رس (سفال) هستند. در واقع هر دو بر پایه خاک رس تشکیل شده‌اند اما به دلیل اختلاف در ترکیبات هر کدام و لعابی که به عنوان روکش در آن‌ها استفاده می‌شود؛ ویژگی‌های متفاوتی پیدا می‌کنند.
کاشی‌ها تنوع بیشتری در طرح و رنگ و بافت دارند ولی در قیاس با سرامیک از مقاومت کمتری در برابر سرما، گرما و رطوبت برخوردارند. بنابراین، استفاده از سرامیک در مواردی که مقاومت مصالح مطرح باشد، مرسوم‌تر است. در مقابل، اگر امور زیبایی‌شناسانه اهمیت پیدا کند سراغ کاشی‌ها می‌رویم.
کاشی‌ها برای دیوار آشپزخانه و دیوار حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شوند. برای سرویس و حمام باید از کاشی‌هایی که بیشتر عایق رطوبت هستند، کمک گرفته می‌شود. علاوه بر آن باید به طرح کاشی نیز توجه کرد تا مناسب کاربری فضا باشد. به این معنی که مثلا کاشی سرویس با کاشی دیوار آشپزخانه قطعا از لحاظ طرح متفاوت است. اما سرامیک به دلیل مقاومت بالا به عنوان کفپوش استفاده می‌شوند.

با خرده کاری بنایی چه کنیم؟

خرده کاری‌های بنایی شامل موارد مختلفی می‌شود که هر خانه‌ای روزی به آن‌ها احتیاج پیدا می‌کند. مواردی که نیاز به کارهای جزیی بنایی دارند، بسیار متنوع‌اند. ولی از شایع‌ترین ریزه کاری‌ها و خرده کاری‌های ساختمان می‌توان به تعمیر سقف، تعمیر و بتونه کشی دیوارهای ترک خورده، تعویض کاشی و سرامیک‌های آسیب دیده، محوطه سازی و … اشاره کرد.
شاید این خرده کاری‌ها در بنایی ساختمان، کارهایی جزیی و پیش پا افتاده به نظر برسد؛ اما قطعا این طور نیست. برای انجام این تعمیرات به نحو احسن و شکل اصولی، نیاز به استادکار حرفه‌ای خواهید داشت. برای مثال در مورد تعویض و نصب کاشی و سرامیک باید سراغ یک سرامیک کار ماهر و با تجربه بروید تا تمیزترین نتیجه را تحویل بگیرید.
پس این موارد را دست کم نگیرید و برای پیشگیری از دوباره کاری و هزینه‌های چند باره، دنبال بهترین نیروها برای بنایی بگردید. در این حالت، در اسرع وقت بهترین و استانداردترین نتیجه را خواهید گرفت. برای آگاهی از دستمزد بنای ساختمان یا مسائلی از این دست، می‌توانید از بازار آنلاین خدمات «خدمت از ما» کمک بگیرید.

در آخر لازمست یادآوری کنیم که در زمینه خدمات بنایی و بازسازی ساختمان از جمله نصب کاشی و سرامیک، گرفتن نتیجه بهتر در گرو کمک گرفتن از بهترین متخصصین و استادکارهاست.
«خدمت از ما» بازار آنلاین خدمات برای دسترسی به بهترین متخصصین زمینه‌های مختلف خدماتی است. پس برای دسترسی به کاشی کار در تهران یا شهرهای دیگر می‌توانید از این پلتفرم کمک بگیرید. همچنین این امکان را دارید با ثبت سفارش، از چندین متخصص به رایگان قیمت نصب کاشی و سرامیک و سایر خدمات بنایی را استعلام کنید.

بازسازی کم هزینه خانه و آپارتمان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =