کد خبر : 279744
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
-

واکسینه‌شدن روزانه ۱۴ هزار نفر در مراکز تجمیعی سپاه کربلا

واکسینه‌شدن روزانه ۱۴ هزار نفر در مراکز تجمیعی سپاه کربلا

فرمانده سپاه کربلا گفت: در حال حاضر می توانیم روزانه در استان دریک شیفت کاری ۱۴هزارنفر واکسینه شوند و طبیعتا اگرشیفت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند می توانیم با تامین واکسن این تعداد به سه برابر افزایش یابد.

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در افتتاح مرکز واکسیناسیون سپاه شهرستان بابل ضمن تشکر از زحمات کادر درمان اظهار داشت: سپاه کربلا استان مازندران آمادگی دارد علاوه بر افتتاح ۱۶مرکز مستقل و۶مرکزمشترک  واکسیناسیون در استان مازندران برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزایش دهد.

وی بیان کرد: در مرحله پنجم طرح شهید سلیمانی  از جمله کارهایی  برنامه ریزی شده در استان مازندران طرح واکسیناسیون عمومی به همت بسیجیان وجامعه پزشكي در استان است که با افتتاح مرکزبابل ۲۶مرکز واکسیناسیون تجمعي در سطح استان باهمکاری دانشگاه علوم پزشكي راه اندازی شده است که مرکز واکسیناسیون بابل ۱۶ مرکز واکسیناسیون در سطح استان است که توسط بسیجیان اداره وبا نظر فنی دانشگاه علوم پزشكي بابل درحال ارایه خدمات است.

مسلمی افزود: در حال حاضر می توانیم روزانه در استان دریک شیفت کاری ۱۴هزارنفر واکسینه شوند و طبیعتا اگرشیفت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش پیدا کند می توانیم با تامین واکسن این تعداد به سه برابر افزایش یابد.

وی تصریح کرد: افزایش مشارکت مردمی و شتاب دهی جهادی به روند واکسیناسیون، باید فرآیند مردمی سازی این موضوع به اوج خود برسد.

مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بابل نیز افزود: اگر ثبت نام مردم برای واکسیناسیون در سامانه باشد ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون صورت نخواهد گرفت.

وی با بیان کمبود نیرو در مراکز واکسیناسیون گفت: در حال حاضر در شهرستان بابل ۴مرکز واکسیناسیون علاوه بر مراکز بهداشت در مراکز شهری وروستایی در حال ارایه خدمات به هموطنان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: در حال حاضر روزانه در یکی از مراکز واکسیناسیون ۹۰۰ دوز واکسن دراین شهرستان در حال تزریق است وتمامی مراکز واکسیناسیون قابلیت افزایش سایت را دارند ودر صورت لزوم ساعت کاری وشیفت مراکز افزایش خواهد یافت.

وی در پایان از تلاش و زحمات سپاه که در غالب‌ طرح شهید سلیمانی خدمات خوبی راارائه دادند، تشکر کرد.

واکسینه‌شدن روزانه 14 هزار نفر در مراکز تجمیعی سپاه کربلا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =