کد خبر : 279663
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
-

جوانمردی: افتخار می‌کنم که همچنان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در تیراندازی هستم

جوانمردی: افتخار می‌کنم که همچنان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در تیراندازی هستم

دارنده مدال طلای بازی های پارالمپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: برای من افتخار بزرگی است که هنوز هم به عنوان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در رشته تیراندازی مطرح هستم.

به گزارش عصرقائم، ساره جوانمردی درباره عملکرد خود در بازی های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: فصل مسابقات در این دوره از بازی های پارالمپیک نسبت به پارالمپیک های قبلی بسیار بالا بود و در شرایط سخت گیرانه کرونا مسابقات برگزار می شد و واقعا مدال آوری در چنین شرایطی بسیار سخت بود اما خوشحالم که از بقیه ورزشکاران عقب نماندم و توانستم در ماده تفنگ بادی علاوه بر کسب مدال طلا رکوردشکنی نیز داشته باشم و همچنان به عنوان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در رشته تیراندازی از من یاد می شود.

وی درباره علت ناکامی خود در کسب دومین مدال طلا تیراندازی، گفت: ما در شرایط سختگیرانه کرونا در این دوره از بازی های پارالمپیک حضور داشتیم و تجربه خیلی خوبی برای من بود. خوشحال هستم که همچنان توانستم در رشته تفنگ بادی باز هم افتخارآفرینی کنم. البته شرایط آب و هوایی در عدم نتیجه گیری من در کسب دومین مدال بسیار تاثیرگذار بود.

جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: برای من افتخار بزرگی است که موفق شدم در تفنگ بادی سه مدال طلای پارالمپیک را به نام خود ثبت کنم و همچنان در رشته تیراندازی به عنوان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در پارالمپیک مطرح هستم.

جوانمردی: افتخار می‌کنم که همچنان پرافتخارترین پارالمپین تاریخ در تیراندازی هستم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × یک =