کد خبر : 279576
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

اجرای طرح قرارگاه‌های مسجد‌محور گامی در رفع مشکلات مردم

اجرای طرح قرارگاه‌های مسجد‌محور گامی در رفع مشکلات مردم

نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: امیدواریم طرح ایجاد قرارگاه‌های مسجد محور در محلات شهری و روستاها گامی برای رفع مشکلات زندگی مردم باشد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی در جلسه هماهنگی ایجاد قرارگاه‌های مسجد محور در محلات شهری و روستاها به میزبانی سپاه ناحیه ساری برگزار شد اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، رئیس جمهور دولت سیزدهم باید امید و اعتماد را بین مردم بازگرداند، که با حرف ممکن نیست.باید برای بازسازی روح امید و اعتماد در جامعه کارهای عملیاتی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: چنانچه حرف و عمل مسئولان یکی باشد امید و اعتماد را برمی‌گرداند امیدواریم طرح ایجاد قرارگاه‌های مسجد محور در محلات شهری و روستاها گامی برای رفع مشکلات زندگی مردم باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: نهادی به نام امور مساجد نیز باید دیده شود، نکته بعدی اینکه ما الان در سه حوزه؛ کرونا، اقتصاد و معیشت و فرهنگ در حال جنگ هستیم، حوزه کاری مسجد و امامت فرهنگی در این بحث بازگرداندن روح امید به جامعه سخت است و باید با استفاده از توان و تفکر جوانان این مهم را محقق کرد.

وی گفت: مشکلات معیشت و اقتصاد در کوچه‌ها و محلات آنقدر زیاد است که اگر درگیرش باشیم فرصتی برای رسیدگی به امور فرهنگی نمی‌ماند.

امام جمعه ساری ادامه داد: فرهنگی که از معیشت مردم بی‌خبر باشد مورد توجه قرار نمی‌گیرد، کارکرد اصلی یک روحانی فرهنگ سازی و انجام امور فرهنگی است اما دغدغه‌های اجتماعی را نباید فراموش کند.

وی خاطرنشان کرد: برخی محلات فقیرنشین هستند و بعضی خیر! خوب است برای هر محله‌ای یک منطقه معین هم درنظر بگیریم، در ادامه طرح را باید در میدان عمل سنجید، البته بخش زیادی از مشکلات ما را ادارات ناکارآمد با بروکراسی اداری ایجاد می‌کند، ارباب رجوع سال‌ها تلاش می‌کنند ولی ادارات کاری انجام نمی‌دهند، داخل این طرح باید الزاماتی درنظر بگیریم.

اجرای طرح قرارگاه‌های مسجد‌محور گامی در رفع مشکلات مردم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 11 =