کد خبر : 279567
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

رد پای سیاسیون مانع حل زباله آمل

رد پای سیاسیون مانع حل زباله آمل

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت:سال گذشته چندین جلسه در در خصوص زباله در وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و همیاری کشور برگزار شد، اما فقط حرف بود.

به گزارش عصرقائم، رضا حاجی پور در نشست با خبرنگاران که در اداره ارشاد برگزار شد، با اشاره به مشکل زباله شهرستان آمل اظهار کرد: ما خدمات ملی ارائه می دهیم و پذیرایی  میلیون ها نفر هستیم، زباله هایشان را جمع می کنیم، اما در حالی که کمترین امکانات برخورداریم و فقط حرف زده شده است.

وی با بیان اینکه منال تنها مکان برای رفع مشکل زباله است، عنوان کرد:مگر می شود استاندار ورود کند، وزارت کشور، وزیر راه ، محیط زیست ورود کنند تا منال  طرح زباله بصورت معین برای شهرستان های الف، بابلسر، فریدونکنار، محموداباد، نور، آمل ، چمستان و روستاهای اطراف انجام شود و زباله ها تبدیل شوند و تنها مکانی که می شود این طرح اجرایی و عملیاتی شود، مشخص شد است، اما بخاطر حرف یک نفر، صورت نگیرد؛ چرا صادق نیستید و در کنار مردم قرار نمی گیرید.

نماینده مردم آمل در مجلس وجود مشکل زباله را بخاطر حضور مافیای زباله و کم کاری مسئولین دانست و اظهار کرد: مسئولین استانی ما مشکل دارند، در حالی که  باید ۱۰ سال جلوتر اتفاقاتی برای زباله می افتاد، اما متاسفانه فقط حرف زدند، زمانی که برنامه سد را داشتند، وزارت نیرو متعهد شد که به پاکسازی زباله بپردازد.

وی ادامه داد: سال گذشته چندین جلسه در خصوص زباله در وزارت کشور و سازمان دهیاری ها و همیاری کشور برگزار شد، اما فقط حرف بود، اولین صحبت ام با رئیس جمهور و معاون و مخبر همین بود بزرگترین معضل ما در شمال کشور زباله است.

حاجی پور به فعالیت موفق کشورها در تولید کمپوست اشاره کرد و افزود: در کشورهای دنیا با عناوین مختلف از این طلای سیاه بهره مند می شوند، در راستای مکانیزه کردن و در راستای استفاده از این طلای کثیف متاسفانه دو سال است، به دنبال مکان هستیم.

وی تصریح کرد: منال، استار، پاساکش، سنگچالک گزینه ها برای منطقه زباله بودند، منطقه پاساکش، ورودی شهر امل و فاصله اش با رودخانه هراز کم است، استار دو کیلومتر با هراز فاصله دارد و منطقه ای سنگچالگ محل ابرفت و سیلاب است که حتی مکانیزه هم انجام شود قابلیت تبدیل حتی به صورت مکانیزه وجود ندارد.

رد پای سیاسیون مانع حل زباله آمل/ منطقه «منال» می‌توانست معین طرح زباله باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + 5 =