کد خبر : 279526
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

دیدار پلی‌آف لیگ ۲ روی هوا

دیدار پلی‌آف لیگ ۲ روی هوا

براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در ورزش، برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ویستا توربین و شهرداری ماهشهر به عنوان دیدار مرحله رفت پلی آف لیگ دسته دوم، به دلیل قرمز بودن وضعیت تهران از نظر شیوع ویروس کرونا، غیرقانونی است.

به گزارش عصرقائم، طبق آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجازبه فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

علاوه بر این، بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش، صرفا برگزاری مسابقات در سطح لیگ برتر و اردوهای تیم ملی در رشته‌های مختلف ورزشی در تمامی شهرهای کشور از جمله مناطق قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا مجاز است و سایر لیگ‌های وابسته اعم از لیگ یک، دو و سه از چنین مجوزی برخوردار نیستند.

هشتم شهریورماه سال جاری بود که فدراسیون فوتبال به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، اعلام کرد دیدار رفت تیم‌های فوتبال ویستا توربین و شهرداری ماهشهر، دوشنبه ۱۵ شهریور از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر تهران به عنوان دیدار پلی آف لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برگزار می‌شود و بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته دیدار برگشت دو تیم نیز یک‌شنبه ۲۱ شهریور ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهدای ماهشهر برگزار خواهد شد و برنده این دو مسابقه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به لیگ دسته اول صعود خواهد کرد.

با توجه به استمرار وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در تهران تا پایان هفته جاری، برگزاری دیدار دو تیم ویستا توربین و شهرداری ماهشهر ممنوع است و مسوولان برگزاری مسابقه در صورت اصرار به انجام دیدار دو تیم، باید محل جغرافیایی برگزاری مسابقه را تغییر دهند.

با توجه به این که نظارت بر فعالیت‌های رشته فوتبال از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ستاد مقابله با کرونا در فوتبال واگذار شده است، بنابراین ستاد مقابله با کرونا در فوتبال باید از برگزاری این مسابقه ممانعت به عمل آورده و در صورت برگزاری غیرقانونی آن، پاسخگو باشد.

دیدار پلی‌آف لیگ ۲ روی هوا/ برگزاری مسابقه در تهران غیرقانونی است!
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − 10 =