کد خبر : 279483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته دفاع مقدس

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که در روز ۳۱ شهریور به شکل سراسری و با حضور مسئولین ارشد کشوری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در ستاد گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت این استان با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات خارجی و تبیین نقش هدایت و فرماندهی الهی ولی فقیه و رهبری در استمرار حیات معنوی کشور و خلق حماسه ها و پیروزی ها از مهمترین راهبردهای برنامه های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: شعار حماسی مامقتدریم محوریت کلیه برنامه های سالجاری در حوزه دفاع مقدس است و باید از همه توان و ظرفیت ها برای تبیین این شعار راهبردی استفاده و به کارگیری شود. رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی یک اصل و وظیفه مهم در کلیه برنامه ها است و بهره گیری از فضای گفتمانی برای تبیین موضوع محوری عقلانیت در دفاع مقدس از دیگر ضرورت های مهم است که باید به آنها توجه ویژه داشت.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی در سالجاری محوریت برنامه ها همان ستاد کنگره شهدای استان است که کلیه کارگروه ها و کمیته ها فعال شده اند و هدایت و برنامه ریزی راهبردی را انجام خواهند داد. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و مشارکت دستگاه ها، نهادها و ادارات در هفته دفاع مقدس، در سالجاری بیش از ۷۰۰ برنامه در سطح استان مرکزی برگزار می شود که محوریت برنامه ها محتوایی و گفتمانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کریمی  ادامه داد: استان مرکزی سال گذشته یکی از استان های موفق در حوزه برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس بود و نیاز است امسال با مشارکت همه جانبه و برنامه ریزی دقیق بار دیگر این موفقیت حاصل شود.تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس یکی از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که در روز ۳۱ شهریور به شکل سراسری و با حضور مسئولین ارشد کشوری در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و رسانه ای استان یک ضرورت مهم است که امیدواریم رسانه ها همچون گذشته نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ویژه داشته باشند.

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در هفته دفاع مقدس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =