کد خبر : 279287
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
-

۴۰ میلیون دُز واکسن تا پایان شهریور وارد کشور می‌شود

۴۰ میلیون دُز واکسن تا پایان شهریور وارد کشور می‌شود

وزیر بهداشت و درمان گفت: در سراسر کشور واکسیناسیون کرونا سرعت بیشتری می‌گیرد و تا پایان شهریورماه ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، بهرام عین‌اللهی امروز جمعه دوازدهم شهریور ۱۴۰۰ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: مردم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده‌اند و دولتی موفق می‌شود که با این مردم مقاوم همراه باشد، امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای سمپاشی می‌کنند که واکسن کرونا نزنید، تاکید کرد: به توصیه مقام معظم رهبری اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید، باید تزریق واکسن انجام شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: طبق مطالعاتی که در دنیا شده واکسن در کنترل کرونا موثر است و می‌تواند از بیماری پیشگیری کند در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید صف تزریق واکسن و نارضایتی باشد، چراکه ما باید به مردم احترام بگذاریم.

وی متذکر شد: باید تا ۶ هفته دیگر خیلی تلاش کنیم بر این اساس از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند، خیران، نهادها و استانداران هم در این مدت کار جهادی انجام دهند تا هرچه سریع‌تر واکسیناسیون تمام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در سراسر کشور واکسیناسیون کرونا سرعت بیشتری می‌گیرد و تا پایان شهریورماه ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

عین‌اللهی یادآور شد: مشکل کمبود واکسن رفع شده و تنها راه‌حل کنترل کرونا‌، واکسیناسیون است و از روز اول آغار دولت سیزدهم، رئیس جمهور محترم نیز پیگیر این موضوع بودند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی رسالت خود را انجام دهند و در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه‌ای لازم را بیندیشند.

40 میلیون دُز واکسن تا پایان شهریور وارد کشور می‌شود/۶ هفته طلایی برای واکسیناسیون در کشور
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هفت =