کد خبر : 279277
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
-

همکاری مشترک فدراسیون قایقرانی ایران و بلگراد

همکاری مشترک فدراسیون قایقرانی ایران و بلگراد

تفاهم‌نامه همکاری ورزشی، علمی و آموزشی بین فدراسیون قایقرانی و آکادمی ورزش بلگراد امضا شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از فدراسیون قایقرانی، لئون لقمان، بنیانگذار آکادمی ورزشی بلگراد با دیگر همراهان خود نشستی را با عایرضا سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی داشت. در این دیدار در خصوص توسعه همکاری‌ مشترک علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و لزوم رایزنی بیش‌تر برای گسترش همکاری فدراسیون قایقرانی ایران و صربستان با همکاری آکادمی ورزش بلگراد بحث و تبادل نظر شد.

رییس فدراسیون قایقرانی ایران در این دیدار گفت: با توجه به وسعت کاری فدراسیون قایقرانی و فعالیت تحت نظر سه فدراسیون جهانی کانوئینگ، روئینگ و سیلینگ، زمینه‌های همکاری بسیار خوبی با مجموعه‌های علمی مانند آکادمی ورزش بلگراد وجود دارد و بسیار خوشحالیم که مسوولان آکادمی قایقرانی را به عنوان یکی از اهداف همکاری خود در ایران انتخاب کردند.می‌توانیم برای همکاری‌ مشترک علمی و پژوهشی، برگزاری اردوهای مشترک همکاری داشته باشیم. آمادگی داریم تا میزبان قایقرانان و مربیان بلگراد با توجه به چهار فصله بودن ایران باشیم و در کنار آن اردوهای مشترکی در صربستان برگزار کنیم. توسعه همکاری‌ علمی در زمینه انتشار مقالات و کُتب از طریق مراجع علمی ایران وجود دارد.

سهرابیان همچنین گفت: با امضای تفاهم‌نامه امکان برقراری ارتباط بیشتر به صورت مجازی و در آینده نزدیک به صورت حضوری فراهم خواهد شد که امیدواریم باعث رشد و تعالی ورزش ایران به خصوص در رشته قایقرانی باشد.

بنیانگذار آکادمی ورزش بلگراد نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در ایران اظهار کرد: در طول ۹۰ سال زندگی و به واسطه شغلم به کشورهای زیادی سفر کردم اما ایران یکی از با استعدادترین کشورهایی است که در ورزش دیده‌ام. امیدوارم با همکاری‌ مشترک بتوانیم از این ظرفیت در مسیر توسعه ورزش در سرتاسر جهان استفاده کنیم.

رییس آکادمی ورزش بلگراد نیز خاطر نشان کرد: از این که زمینه این دیدار فراهم شد و در فدراسیون قایقرانی ایران حضور داریم بسیار خوشحالیم و افتخار بزرگی برای ما است.

در این دیدار پس از انجام مذاکرات و گفت‌وگو تفاهم‌نامه‌ای با هدف همکاری‌ مشترک در زمینه‌های آموزشی و ورزشی به امضا رسید.

همکاری مشترک فدراسیون قایقرانی ایران و بلگراد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =