کد خبر : 279281
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

راهیان نور باز می‌گردد

راهیان نور باز می‌گردد

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت:تمامی سفرهای ناوگان عمومی کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال انجام است و راهیان نور نیز در کنار این سفرها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، سردار بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور که در نشست ماهانه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت راهیان نور و انتقال ونشر فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اعلام کرد: بر اساس ابلاغ سردار ریاست ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد با توجه به سرعت گرفتن واکسیناسیون در کشور با هماهنگی ستاد ملی کرونا و با توجه به رنگ بندی شهرها اعزام‌های گروهی راهیان نور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مجدداً راه اندازی خواهد شد.

سردار کارگر بر واکسیناسیون عمومی به ویژه دست‌اندرکاران راهیان نور اعم از مسئولین یادمان‌های دفاع مقدس، زائرین و خادمین شهدا تاکید کرد و گفت: تمامی سفرهای ناوگان عمومی کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال انجام است و راهیان نور نیز در کنار این سفرها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسائل  جناحی در دفاع مقدس جایی ندارد از زحمات دکتر حسام‌الدین آشنا در سمت نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور در دولت گذشته تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: دولت سابق در حوزه دفاع مقدس کمک‌های خوبی را از جمله ساخت ۲۳ موزه دفاع مقدس در کشور، تحول در حوزه کتاب دفاع مقدس و ساخت و پشتیبانی از یادمان های دفاع مقدس و راهیان نور انجام داد.

سردار کارگر با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در مسئله ایمنی مردم و کاروان‌های راهیان نور، از عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راهیان نور تقدیر و تشکر کرد و افزود: ناجا و پلیس راهور خدمات شایانی در برقراری ایمنی و حفظ امنیت کاروان‌های راهیان نور انجام داده است که قابل تقدیر است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با تشکر از عملکرد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ارائه خدمات دولت گذشته در حوزه بهداشت و درمان از تلاش‌ها و خدمات دکتر کولیوند رئیس اسبق سازمان اورژانس کشور و نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این نشست دستورالعمل امنیتی و انتظامی راهیان نور و دستورالعمل راه اندازی مجدد اعزام های گروهی راهیان نور طرح و مورد بررسی و تصویب اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

راهیان نور باز می‌گردد/تقدیر سردار کارگر از کمک‌های دولت گذشته
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + پانزده =