کد خبر : 279105
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

حمایت جوردی آلبا از انریکه بعد از باخت به سوئد

حمایت جوردی آلبا از انریکه بعد از باخت به سوئد

مدافع تیم ملی اسپانیا از لوئیس انریکه بعد از باخت به سوئد حمایت کرد.

به گزارش عصرقائم، در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره اروپا تیم جوان‌شده اسپانیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب سوئد شد. ابتدا سولر برای اسپانیا گلزنی کرد و در ادامه الکساندر ایساک و امیل کرافت برای سوئد گل زدند تا ۳ امتیاز به این تیم برسد و سوئد به صدر جدول راه یابد.

جوردی آلبا بعد از این دیدار گفت: مانند همه مسابقات وقتی برنده یا بازنده می شویم، باید پیشرفت کنیم. ایده های انریکه از زمان ورود او بسیار خوب بوده و بازیکنان به خوبی از عهده آن برآمده اند. ما باید مانند همه بازی ها پیشرفت کنیم. واضح است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. ما در مسیر درستی هستیم. امروز باختیم و هنوز بازی های سختی برای پیروزی وجود دارد. ما باید به پیشرفت خود ادامه دهیم و کارهایی را که مربی از ما می خواهد انجام دهیم.

او در ادامه گفت: سزاوار باخت نبودیم. ما نیمه اول بسیار خوبی داشتیم، شرم آور است که بعد از گل ما آنها به گل رسیدند و جبران کردند. ما باید در هر بازی پیروز شویم؛ ما این ایده را از ابتدا داشتیم اما اکنون باید بیشتر از همیشه داشته باشیم.

لوئیس انریکه هم تاکید کرد که اسپانیا به طور کلی ضعیف بازی نکرد. وی افزود: بازی بدی نبود، جاه طلبی ما کم بود.  ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اما دوئل های زیادی را در خط میانی از دست دادیم. ما دوئل های زیادی را باختیم و آنها موقعیت های بیشتری نسبت به ده بازی گذشته ایجاد کردند.

حمایت جوردی آلبا از انریکه بعد از باخت به سوئد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − یک =