کد خبر : 279216
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
-

پیش‌بینی ترافیک سنگین از عصر امروز در جاده‌های مازندران

پیش‌بینی ترافیک سنگین از عصر امروز در جاده‌های مازندران

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: پیش بینی می‌شود که در جاده‌های مازندران ترافیک سنگینی حین برگشت هم استانی ها عصر امروز را نیز شاهد باشیم.

به گزارش عصرقائم،هادی عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه عصر پنج‌شنبه و جمعه ترافیک سنگینی توسط هم استانی‌ها در جاده برای رفتن به ییلاق ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: ترافیک جاده‌ های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر عصر دیروز ۳ برابر روزهای معمولی بود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که در جاده‌های مازندران ترافیک سنگینی حین برگشت هم استانی ها عصر امروز را نیز شاهد باشیم، گفت: ورودی جاده‌ های مازندران برای اجرای طرح محدودیت تردد غیر بومیان تحت کنترل است اما ترافیک بومیان قابل پیش بینی نیست.

سرپرست پلیس راه مازندران تعداد خودروهای غیر بومی برگشت داده شده در ورودی‌های مازندران را ۴۵۳ دستگاه در ۲۴ ساعت گذشته اعلام و تصریح کرد: همچنین در این مدت هزار و ۳۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شدند.

عبادی از بازگشت ۷۵ هزار و ۵۸۲ دستگاه خودرو در ورودی‌های مازندران از ابتدای امسال خبر داد و افزود: ۱۰۳ هزار و ۴۷۶ دستگاه خودرو نیز از ابتدای سال تاکنون اعمال قانون شدند.

وی درباره شرایط جوی جاده های مازندران گفت: جاده های سوادکوه، کیاسر و چالوس به تنکابن بارانی و ارتفاعات بارندگی پراکنده همراه است و پیش بینی می‌شود تا عصر امروز در همه جاده‌ها بارندگی را شاهد باشیم.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص نیاز بود تا طرح ممنوعیت تردد ۱۰ روز دیگر تمدید می‌شد.

پیش‌بینی ترافیک سنگین از عصر امروز در جاده‌های مازندران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − دو =