کد خبر : 279226
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
-

دولتمردان امید و اعتماد را دوباره بین مردم احیا کنند

دولتمردان امید و اعتماد را دوباره بین مردم احیا کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اعتماد و امید مردم لطمه و آسیب خورده و دولتمردان باید امید را دوباره احیا کنند و قول و فعل مسئولان باید یکی باشد.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با گرامیداشت شهادت حضرت امام سجاد (ع) و شرایط خفقان آور و سختی که حضور داشت، اظهار داشت: امام سجاد (ع) داغ و مصیبت کربلا را هرگز فراموش نمی‌کرد و همواره در این مصیبت نالان بوده است.

وی به واقعه جمعه سیاه ۱۷ شهریور اشاره و اضافه کرد: اگر خون شهیدان این واقعه و شهامت آنان نبود، امروز این عظمت و پیروزی را شاهد نبودیم.

امام جمعه ساری سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و مبارزه با استعمار انگلیس را گرامی داشت و گفت: مردم نباید جنایت‌های این رژیم‌های استعمارگر را فراموش کنند و نباید تصور کرد که با رفتن به سمت انگلیس و آمریکا رشد می‌کنیم و خواب رشد کردن در کنار آنان تعبیر نمی‌شود.

محمدی لائینی به حضور ۲۰ ساله آمریکا و کشتار انسان‌های بیگناه، گسترش مواد مخدر، غارت اموال و غیره اشاره کرد و گفت: آمریکا ۲۰ سال در منطقه حضور دارد و باید بدانیم در کنار شیطان نمی‌توان به رشد رسید و باید شیطان را از سرزمین خود بیرون کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران کم استفاده کردن و کار زیاد را از جمله ویژگی‌های دولت مردمی و جهادی یاد کرد و گفت: برداشت کم و بازدهی زیاد از مصادیق زهد به شمار می‌رود، بنابراین دولت باید مردمی باشد و هر مصوبه و طرحی نیز پیوست عدالت داشته باشد.

وی عدالت ورزی را لازمه مشروعیت بخشی دولت بیان کرد و گفت: اگر دولت عدالت محور باشد باید از انسان‌های عادل و فسادستیز بهره گیرد.

این مسئول با اظهار اینکه دولت باید اعتماد و امید بین مردم را احیا کند، تصریح کرد: اعتماد و امید مردم لطمه و آسیب خورده و دولتمردان باید امید را دوباره احیا کنند و قول و فعل مسئولان باید یکی باشد.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه مسئولان باید وعده‌ها را عملی کنند، افزود: اگر وعده و عمل یکی باشد امید و اعتماد مردم باز خواهد گشت.

وی با اظهار اینکه تعارض منافع عمومی و عمومی باید رفع شود، ادامه داد: اشخاصی در جامعه فزون خواه هستند و باید منافع عامه مردم را درنظر گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عملیات فرار آمریکا از افغانستان گفت: آمریکا دوستان و نوکران و افرادی که پادویی آنها را می‌کردند، جا گذاشتند و آثار سو این شیطان بزرگ دهها سال دیگر در افغانستان و منطقه باقی خواهد ماند.

دولتمردان امید و اعتماد را دوباره بین مردم احیا کنند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =