کد خبر : 279112
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

انتخابات شورای بخش چهاردانگه در صحت کامل برگزار شد

انتخابات شورای بخش چهاردانگه در صحت کامل برگزار شد

بخشدار چهاردانگه در واکنش به برخی اظهارات در خصوص انجام تخلف از سوی نامزدهای شورای بخش در فضای مجازی، گفت: به جرأت و با اطمینان می‌گویم که این انتخابات از سوی بخشداری در صحت سلامت و مطابق قانون برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، سلمان ستاری در گفت‌وگو ، در واکنش به برخی اظهارات در فضای مجازی مبنی بر انجام تخلف تعدادی از نامزدها در انتخابات شورای بخش چهاردانگه، اظهار کرد: بنده وظیفه داشتم که انتخابات برگزار کنم و اگر در خصوص برگزاری انتخاباتی که از سوی بخشداری انجام شد، مسئله‌ای مطرح است، اگر جانب‌داری وجود دارد و یا اتفاق منفی افتاده است؛ آن مسئولیت‌اش با شخص بنده است.

وی افزود: اما اگر در هفته‌های گذشته قبل از برگزاری انتخابات، اتفاقاتی افتاده است که هنوز برای کسی هم به اثبات نرسیده است و فعلا در حد حرف و گمانه‌زنی است؛ مراجع نظارتی حتما بررسی خواهند کرد.

بخشدار چهاردانگه ساری، خاطرنشان کرد: مطمئنا مراجع نظارتی نظیر اداره کل، هیئت حل اختلاف شهرستان، هیئت نظارت، سپاه و هر نهاد مرتبط، اگر این مسئله صحت داشته باشد، ورود و بررسی خواهند کرد.

ستاری ادامه داد: قطعا از سوی این نهادها اگر تخلفی وجود داشته باشد و به اثبات برسد، با متخلف برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: بنده به عنوان بخشدار چهاردانگه و مسئول برگزاری انتخابات به جرأت و با اطمینان می‌گویم که این انتخابات یکی از بهترین انتخابات چهاردانگه بوده است و این انتخابات از سوی بخشداری در صحت سلامت و مطابق قانون برگزار شد.

بخشدار چهاردانگه ساری، متذکر شد: این دوستانی هم که دارند برخی شبهات و موضوعات را مطرح می‌کنند، قبل از برگزاری انتخابات اعلام کرده بودند که در تیم همین آقایان منتخب هستیم و حالا که به جمع شورای بخش راه پیدا نکرده‌اند، این موضوعات را مطرح کرده‌اند و خوب قطعا صحت و سقم اظهارات این دوستان نیز از سوی مراجع ذی صلاح بررسی خواهد شد.

ستاری اعلام کرد: معتقدم اگر تخلفی بوده که اکنون در حد گمانه و حرف است، در صورت اثبات یقینا باید برخورد با متخلفان انجام گیرد و ما هم به این موضوع اعتقاد داریم.

انتخابات شورای بخش چهاردانگه در صحت کامل برگزار شد/ برخورد قاطع دستگاه نظارتی با متخلفان در صورت اثبات
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =