کد خبر : 279021
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
-

واکنش رونالدو به شکستن رکورد علی دایی

واکنش رونالدو به شکستن رکورد علی دایی

کریستیانو رونالدو به شکستن رکورد علی دایی اسطوره فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش عصرقائم، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی فوتبال قطر، تیم ملی فوتبال پرتغال با درخشش کریستیانو رونالدو موفق به کسب پیروزی برابر ایرلند شد.

کریستیانو رونالدو در دیدار برابر ایرلند یک پنالتی از دست داد ولی در ادامه و در اواخر بازی دو گل به ثمر رساند تا با ۱۱۱ گل ملی برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی لقب گیرد.

کریستیانو رونالدو گفت: حالا این رکورد متعلق به من است و منحصر به فرد است. من بسیار خوشحالم چون این یک رکورد دیگر در دوران حرفه ای من محسوب می شود.

این بازیکن ۳۶ ساله در پاسخ به این سوال که انگیزه ظاهراً تمام نشدنی او از کجا نشات می گیرد گفت: باید هر روز برای شاد کردن خانواده و طرفداران و عملکرد بهتر از خواب بیدار شد و در غیر این صورت بی فایده است که روز خود را شروع کنید و من همیشه این کار را انجام می دهم و سعی می کنم از روز قبل خودم بهتر باشم. در فوتبال نیز نکته مهم همیشه تیم است. من تا انتها اعتقاد داشتم و به همین دلیل ۱۰ دقیقه قبل از پایان بازی دو گل زدم.

فوق ستاره پرتغالی اضافه کرد: خوشحالم که به پیروزی تیم کمک کردم و رکورد را شکستم، اما مهمترین چیز تیم است.

سرمربی پرتغال، فرناندو سانتوس پس از آسان شدن راه صعود تیمش به جام جهانی قطر گفت: رونالدو چنین است. او همیشه اینچنین بوده است. بازیکنان بزرگ چنین هستند: ممکن است بازی خیلی خوب پیش نرود اما آنها تمام راه حل ها را ارائه می دهند.

واکنش رونالدو به شکستن رکورد علی دایی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + یک =