کد خبر : 279089
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
-

مربی زهرا نعمتی: این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد

مربی زهرا نعمتی: این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان پس از کسب مدال طلا توسط زهرا نعمتی گفت: نعمتی تاریخ سازی کرد و این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد.

به گزارش عصرقائم، مجیدکهتری سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان بعد از کسب مدال طلا توسط زهرا نعمتی گفت: هیجان من الان خیلی بالاست. هیجان ورزشکاران قبل از کسب مدال است و هیجان ما مربیان بعد از کسب مدال. امروز به نظر من یک روز تاریخی شد. زهرا نعمتی باز هم تاریخ سازی گرد. کسب ۳مدال طلا در پارالمپیک لندن، ریو و توکیو تاریخ سازی واقعی است. با شناختی که من دارم این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد مگر آنکه با خانم نعمتی چهارمین مدال طلا را هم کسب کنیم.

کهتری افزود: اینکه یک ورزشکار معلول بیاید سه دوره قهرمان پیاپی شود اتفاقی است که به آسانی تکرار نمی شود. من بیشتر از این بابت خوشحالم که این مدال انرژی خاصی به جامعه معلولان ایران وارد می‌کند، مخصوصا برای خانم ها.

کهتری یادآور شد: باورکنید وقتی در لندن نعمتی طلا گرفت، موجی از تیراندازان دختر و پسر پیدا شدند که می‌گفتند ما می خواهیم در این رشته کار کنیم.

کهتری در پایان گفت: من فکر می کنم این اتفاق( سه قهرمانی پیاپی پارالمپیک) در دنیا هم تاثیر خواهد گذاشت. امیدوارم بقیه بچه ها هم موفق باشند اما در عین حال نعمتی یک تیرانداز فوق العاده است.

مربی زهرا نعمتی: این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + نه =