کد خبر : 279080
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
-

حسین فلاحتی خبرنگار برجسته مازندرانی درگذشت

حسین فلاحتی خبرنگار برجسته مازندرانی درگذشت

حسین فلاحتی پیشکسوت عرصه خبر و خبرنگار ایرنا در مازندران، امروز پس از یک ماه مبارزه با بیماری کرونا درگذشت.

به گزارش عصرقائم، خبرنگار ایرنا و رئیس مرکز این خبرگزاری در خراسان شمالی صبح امروز پس از حدود یک ماه جدال با بیماری در بیمارستان شفای ساری در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود.

این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

وی طی بیش از دو دهه فعالیت رسانه‌ای خود علاوه بر پوشش مستمر رویدادها و اخبار رسانه‌ای، گزارش‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی تهیه و منتشر کرده بود که بساری از این گزارش‌ها از آثار شاخص و اثرگذار حوزه رسانه‌ها محسوب می‌شوند. فلاحتی در جشنواره‌های مختلف استانی و ملی حوزه رسانه بارها خوش درخشید و رتبه‌های متعددی کسب کرد.

کسب رتبه نخست حوزه خبر در نخستین جشنواره ملی رسانه و راهداری، تقدیر در جشنواره‌های حوزه سلامت، رتبه سوم بخش گزارش جشنواره سراسری خبرنگاران ایرنا و رتبه اول بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خراسان شمالی برخی از موفقیت‌های جشنواره‌ای این خبرنگار و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا در یک دهه اخیر است.

حسین فلاحتی خبرنگار برجسته مازندرانی درگذشت
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − نه =