کد خبر : 278970
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
-

حفظ و مرمت اماکن ورزشی در اولویت قرار گیرد

حفظ و مرمت اماکن ورزشی در اولویت قرار گیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: حفظ و مرمت اماکن ورزشی در اولویت قرار گیرد و مهمترین شرط این است که به این اماکن آسیبی نرسد.

به گزارش عصرقائم، حمید سجادی در پایان سفر یک روزه خود به غرب استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما ، خطاب به مسئولین ورزش گفت : طبق آماری که من اطلاع دارم در اروپا برای هر صد و هفتاد نفر یک مکان ورزشی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: داشتن اماکن ورزشی و احداث آن برای استفاده مردم بسیار مهم است اما مساله ای که از  آن مهمتر است حفظ و مرمت اماکن ورزشی است که این مساله بسیار مهم است و نباید فراموش کرد.

وی افزود : اصل اول هنر مدیریتی در ورزش استان این است که در مرمت و حفظ اماکن ورزشی کوشا باشیم تا بتوانیم به نحو احسن از آن استفاده کنیم .

سجادی گفت: همانطور که می دانیم مهمترین عامل در حفظ سلامتی بدن یک انسان ورزش است و ما باید برای اینکه مردم کشورمان و از همه مهمتر جوانان به ورزش تشویق کنیم این است که اماکن ورزشی داشته باشیم که به آنها آسیب نرسد.

وزیر ورزش جوانان در ادامه تصریح کرد : ما باید به بهترین شکل از اماکن ورزشی بهره ببریم اما مهمترین شرط این است که به این اماکن اسیبی  نرسد.

وی در بخش پایانی اظهار امیدواری کرد و گفت : ورزشکاران کشورمان در رقابتهای پیشرو در پارا المپیک توکیو و رقابت های معتبر جهانی به موفقیت های مهم رسیدند و همین امر چون در روزهای تلخ کرونایی قرار داریم موفقیت ورزشکاران ما می تواند باعث خوشحالی مردم ما شود.

حفظ و مرمت اماکن ورزشی در اولویت قرار گیرد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + 17 =