کد خبر : 279029
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
-

به کرونا ابتلای کاپیتان تیم ملی سوئیس به کرونا

به کرونا ابتلای کاپیتان تیم ملی سوئیس به کرونا

پرتابگر دیسک ایران در بازی های پارالمپیک توکیو ضمن اشاره به شرایط آب و هوایی مسابقات گفت: عملکردم از نظر رده بندی جهانی خوب است اما توقعم از خودم بیشتر بود.

به گزارش عصرقائم، مهدی اولاد بعد از کسب مدال نقره پرتاب دیسک بازیهای پارالمپیک توکیو، گفت: در ایران رکورد خوبی داشتم. برای کسب مدال طلا به پارالمپیک آمده بودم. در ایران تجربه تمرین در هوای بارانی را نداشتیم. بخشی از تمریناتمان در جزیره کیش بود که بارانی نبود. در اردوها هم در دایره خیس پرتاب نکردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پیش بینی شرایط تمرینی در این آب و هوا صورت نگرفته بود؟ تاکید کرد: بحث پیش بینی نیست. برای برگزاری اردوها بیشتر مدنظرشان شرجی بودن هوا بود. تقریبا در هوای بارانی تمرین نکرده بودم. در این شرایط دیسک در دست نمی ماند و پرتاب اول تا سوم دیسک از دستم در رفت. اگر یکی از این پرتاب ها درست انجام می شد، مدالم طلا می شد.

این پرتابگر دیسک ایران در پارالمپیک توکیو در پایان گفت: نفر اول این ماده حریف برزیلی است که رکورددار هم هست. من قبلا در رنکینگ سوم بودم که امروز به رده دوم صعود کردم.عملکردم از نظر رده بندی قابل قبول است ولی توقعم از خودم بیشتر بود.

اولادی: توقعم از خودم بیشتر بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 8 =