کد خبر : 278924
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
-

برگزاری آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان ۱۲ شهریور در دو زمان متفاوت

برگزاری آزمون جامع دانشگاه فرهنگیان ۱۲ شهریور در دو زمان متفاوت

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری آزمون جامع ۱۲ شهریور طی دو زمان متفاوت برای گروه های شرکت کننده خبر داد و گفت: به منظور آرامش و همچنین سهولت دسترسی شرکت کنندگان به سامانه برگزاری آزمون، این آزمون طی دو زمان متفاوت بین ساعات ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح و ۱۰:۴۰ تا ۱۲:۱۰ دقیقه ظهر روز جمعه برای دو گروه متفاوت برگزار خواهد شد.

به گزارش عصرقائم، رضا کچوئیان، دبیر برگزار کننده آزمون های دانشگاه، از برگزاری آزمون صبح روز جمعه طی دو زمان متفاوت برای حدود ۳۰ هزار شرکت کننده خبر داد و افزود: به منظور آرامش و همچنین سهولت دسترسی شرکت کنندگان به سامانه برگزاری آزمون، این آزمون طی دو زمان متفاوت بین ساعات ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح و ۱۰:۴۰ تا ۱۲:۱۰ دقیقه ظهر روز جمعه ۱۲ شهریور ماه برای دو گروه متفاوت برگزار خواهد شد.

وی آزمون گروه های ۲۲ گانه را از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ دقیقه صبح با مدت زمان پیش بینی شده ۹۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: آزمون رشته آموزش ابتدایی نیز بلافاصله از ساعت ۱۰:۴۰ تا ۱۲:۱۰ دقیقه ظهر جمعه به مدت ۹۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

معاون نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، تصریح کرد: سامانه آزمون به نشانی azmoon.cfu.ac.ir از ساعت ۸:۴۵ صبح روز جمعه برای دسترسی آسان و ورود گروه های ۲۲ گانه آزمون شامل مراقبان سلامت و بهداشت، آموزش کودکان با نیازهای ویژه، مشاوره و تربیت بدنی، باز است.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، دو گروه از افراد شرکت کننده در آزمون جامع برگزار شده مرداد ماه گذشته را ملزم به شرکت مجدد در آزمون مجازی صبح روز جمعه ۱۲ شهریور ماه جاری دانست و تصریح کرد: این افراد به منظور تبدیل وضعیت و استخدام در دستگاه وزارت آموزش و پرورش باید به عنوان آزمون جبرانی همراه با گروه دوم مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش در آزمون پیش رو شرکت کنند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، شرکت کلیه افرادی را که با کسب نمره های قبولی از دروس کارآموزی و فرهنگی موفق به کسب نمره کل ۶۵۰ و یا بالاتر نشده اند، در آزمون ۱۲ شهریور ماه لازم و ضروری خواند و گفت: همه افرادی که بنا به دلایل متعدد در آزمون برگزار شده ۲۲ مرداد گذشته شرکت نکرده و غایب بوده اند هم موظف به شرکت در آزمون صبح روز جمعه جاری هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، وی در پایان خاطر نشان کرد: همه تدابیر لازم برای برگزاری آزمون روز جمعه پیش بینی شده است و مرکز سنجش شایستگی­ های حرفه­ ای منابع انسانی این دانشگاه از آمادگی کامل برای برگزاری آزمون مجازی ۱۲ شهریور برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =