کد خبر : 278952
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
-

اشتغال ۴۱۵ نفر با افتتاح ۳۴ پروژه در آمل

اشتغال ۴۱۵ نفر با افتتاح ۳۴ پروژه در آمل

فرماندار آمل گفت:با وجود شرایط سخت کرونایی و مشکلات اقتصادی ۳۴ پروژه که بیش از ۴۴ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که ظرفیت بالای ۴۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش عصرقائم، علیرضا شریعت در نشست خبری هفته دولت با اشاره به گرامیداشت شهدای تنها خواسته خانواده شهدا این است مدیران برای مردم کار کنند، اگر هر زمانی گفته شد ما به شهدا بدهکاریم، اینان برای انقلاب و مردم جانشان را دادند.

وی با بیان اینکه در زمان جابه جایی دولت هستیم، عنوان کرد: باید تا اخرین لحظه کار کنیم، تا حسرت نخوریم چرا کاری نکردیم، در زمان جابه جایی دولت هستیم و تغییر مدیران طبیعی است، جابه جایی مدیران باعث پویایی و حرکت می شود ، خلاقیت و نوآوری خواهد شد و این نفس دموکراسی است.

فرماندار آمل از افتتاح ۳۴ پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: با وجود شرایط سخت کرونایی  و مشکلات اقتصادی ۳۴ پروژه که بیش از ۴۴ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که ظرفیت بالای ۴۱۵ نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی با تاکید  ۲۱ پروژه بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در آمل اظهار کرد: پروژه های عمرانی که بیش از ۳۳ میلیارد تومان اعتبار دارد پروژه هایی از قبیل توزیع برق، طرح هادی روستایی، نوسازی مدارس، حوزه ورزش و جوانان، زمین ورزشی و غیره‌ می توان نام برد که البته پروژه هایی هم بودند که می توانستیم افتتاح کنیم مانند استادیوم چمران اما خواستیم که کاملاً مورد بهره‌برداری قرار بگیرد تا افتتاح شود.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیتی که ما برعهده داریم حق الناس است گفت : نباید به صرف اینکه دولتی جدید آمده وتغییر وتحول صورت می گیرد نسبت به کارمان بی خیال باشیم.

شریعت گفت: بنده که به عنوان عالی دولت دراین شهرستان هستم تا آخرین لحظه خدماتی به دنبال حل مشکلات مردم هستم وجابجائی یک امر طبیعی در روی کار آمدن یک دولت جدید صورت می گیرد .

فرماندار آمل با استقبال از تغییر وتحویل مدیریتی درکشور ادامه داد: جابجائی یک برکت درکشوراست که باعث پویائی وخلاقیت ونو آوری های جدید را شاهد خواهیم بود وهرموقع به ما گفتند که مسئولیتی ندارید آنرابه دیگری تحویل می دهم.

اشتغال 415 نفر با افتتاح 34 پروژه در آمل
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − پنج =