کد خبر : 278963
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
-

کرونا مانع خدمت رسانی به مردم نشد

کرونا مانع خدمت رسانی به مردم نشد

مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان مازندران گفت: با توجه به فراگیری بیماری کرونا و افزایش کار به کادر درمان و عزیز این درمانگاه با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم استان است و کرونا نتوانست مانع ارائه خدمت رسانی به مردم شود.

به گزارش عصرقائم، سید جواد مهدوی در حاشیه بازدید از درمانگاه ولایت آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: درمانگاه ولایت یکی از مجهزترین درمانگاه ها در مازندران است که درچهارطبقه شامل بخش های عمومی و تخصصی قلب، چشم ،بینائی سنجی ،داخلی ، مجرای ادراری و کلیه ،گوارش ، اطفال ،زنان و زایمان ، پرستاري، مامايی، دندانپزشكي، تزريقات و پانسمان، فيزيوترابي ، آزمایشگاه ، رادیولوژی و روانشناسی در حال خدمت رسانی به عموم مردم و بسیجیان استان است.

مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان مازندران بیان کرد: با توجه به فراگیری بیماری کرونا و افزایش کار به کادر درمان و عزیز این درمانگاه با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم ولایی استان است و کرونا نتوانست مانع ارائه خدمت رسانی به مردم شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در بخش بیماران کلیوی دچار کمبود بخش دیالیز بود بخش دیالیز این مرکز برای کمک به بیماران کلیوی  با اعتباری بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در مهر سال گذشته افتتاح و از آن زمان تا کنون در شیفت صبح و عصر و با بیش از ۲۰ تخت دیالیز در حال خدمت رسانی به مردم شریف مازندران است و با شیو بیماری کرونا و درگیری بیمارستانها با این ویروس پذیرش بیماران دیالیزی در این مرکز بیشتر از قبل شد.

مهدوی بیان کرد: این مرکز با بيمه های سلامت، تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح و بیمه های تکمیلی دانا و سینا برای پذیرش بیماران قرار داد و برای بسیجیان نیز شامل تخفیفات در ارائه خدمات و همچنین این مرکز درمانی در روزهای تعطیل و جمعه ها نیز آماده ارائه خدمات به عموم مردم از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب است.

وی از بکارگیری و جذب متخصص ارتوپدی ، طب سنتی ،پوست و مو و زیبای و عفونی در آینده نزدیک در این درمانگاه خبر داد و افزود: چندین دندان پزشک عمومی و متخصص جدید به کادر دندان پزشکی اضافه شدند.

مدیر سرپرستی موسسه خدمات درمانی بسیجیان مازندران گفت: برنامه ساخت درمانگاه جدید در شهرهای فریدونکنار و شیرگاه نیز با همکاری سپاه کربلا و خیرین در دستور کار موسسه قرار دارد.

مهدوی با اشاره به حساسیت این موسسه نسبت به کیفیت خدمات ارائه شده به مردم، تأکید کرد: تمام سعی ما این است که از پزشکان مجرب و متعهد در مراکز خود استفاده کنیم و خدمات را در بالاترین سطح ممکن در اختیار مراجعه‌کنندگان  قرار دهیم.

کرونا مانع خدمت رسانی به مردم نشد/ساخت درمانگاه خدمات درمانی در شهرهای فریدونکنار و شیرگاه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + چهار =