کد خبر : 278955
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
-

دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در محمودآباد

دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در محمودآباد

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان محمود آباد خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار مرتضی میرزایی در گفت و گویی بیان کرد: در پی مراجعه فردی به مرجع انتظامی و قضائی شهرستان “محمودآباد”، مبنی بر کلاهبرداری ۹۰۰ میلیارد ریالی از وی، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مال باخته که برای مدتی طولانی در سفر خارج از کشور بوده برای انجام امور اداری و تجاری، کلیه اموال و دارایی های خود را به فردی که راننده و مورد اعتماد وی بوده، واگذار کرده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: فرد مورد اعتماد شاکی که متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری است با سوء استفاده از این اعتماد پس از فروش اموال و دارایی های شاکی، اقدام به سرمایه گذاری در امر خرید و فروش بیش از ۳ هراز تن برنج و کسب مال نامشروع می کند.

میرزایی افزود: در ادامه رسیدگی به این پرونده، کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم به خیانت در امانت و کلاهبرداری را که در ییلاقات یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود، شناسایی کردند.

این مسئول تصریح کرد: با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات به عمل آمده به ۹۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده و با قرار قانونی صادره از مرجع قضائی روانه زندان شد.

دستگیری کلاهبردار 900 میلیارد ریالی در محمودآباد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 2 =