کد خبر : 278882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
-

با خرید چمن مصنوعی، به دنیای سبز زندگی خود سلام کنید

با خرید چمن مصنوعی، به دنیای سبز زندگی خود سلام کنید

دلیل مشخصی برای این که چرا چمن مصنوعی برای ایجاد فضای سبز خانگی محبوبیت بسیاری به دست آورده است، وجود دارد. هر کسی که تا به حال تجربه داشتن چمن های طبیعی را داشته باشد، به خوبی می داند که نگهداری از آن ها نیاز به برنامه روزانه و هفتگی سرسختی دارد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام آسیاچمن، با بالاترین نگهداری برای آبیاری، بذرپاشی فصلی و هرس کردن- باز هم با تغییرات آب و هوا، مطمئنا بخش هایی از چمن های طبیعی قهوه ای رنگ شده و یا به طور کل از بین می روند. این بلای جان چشم انداز زیبای خانه شما می شود.

اگر چمن های مصنوعی با درجه کیفیت بسیار بالا، ماندگاری و دوام بی نظیر و زیبایی ظاهری بسیار شبیه به چمن های طبیعی می خواهید، شرکت آسیا چمن با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در این عرصه و انجام پروژه های محوطه سازی و فضای سبز گوناگون در زمینه های مختلف، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. از این رو، خرید چمن مصنوعی آسیا چمن مساوی است با قدم گذاشتن در دنیایی مملو از احساس آرامش و شادابی و نشاط.

چرا باید چمن مصنوعی را انتخاب کنم؟

۱.چمن مصنوعی در دمای ۱۷۵ تا ۲۰۰ درجه و حتی بیشتر ذوب می شود، همین موضوع آن را برای استفاده در روزهای تابستان در حیاط و اطراف استخر مناسب می سازد.
۲.در زمستان نیز شما مجبور نیستید به بذرپاشی و احیای چمن های از بین رفته خود بپردازید. این محصول در آب و هوای سرد هم شرایط را بازی و سرگرمی فراهم می کند، بدون این که کوچک ترین مشکلی پیش بیاید.
۳.آیا مهمان سرزده دارید؟ نگران نباشید چمن مصنوعی حیاط شما، همیشه و در همه حال آماده میزبانی از مهمانان عزیزتان می باشد، فارغ از این که در چه فصلی از سال قرار دارید.
۴.هم چنین زهکشی و تخلیه آب چمن مصنوعی واقعا گاهی اوقات از خود چمن های طبیعی هم جلو می زند، به این معنی است که به محض توقف بارش باران، هیچ آبگرفتگی در سطح چمن ها دیده نمی شود.
به طور کلی می توانیم بگوییم که فرقی ندارد که چمن مصنوعی در چه فصلی، چه دمای هوایی، چه میزان بارشی و چه میزان آفتابی قرار دارد، این محصول سبز این قابلیت را دارد تا سال های سال سرسبزی و شکوه خود را حفظ کند.

چمن مصنوعی مخصوص حیوانات خانگی

صاحبان حیوانات خانگی می توانند از خرید چمن مصنوعی مزیت های بسیاری به دست بیاورند. با انتخاب چمن مصنوعی که ۱۰۰ درصد برای حیوانات خانگی طراحی شده است، این فرصت را برای آن ها مهیا می کنید تا هر وقت که بخواهند در محیط امن خانه بدوند و بازی کنند. شاید اگر چمن های طبیعی بود، خیلی ساده آسیب می دید، اما چمن مصنوعی در برابر شیطنت حیوان خانگی شما به خوبی دوام می آورد.
ما مشتریان زیادی داشتیم که سگ، گربه، جوجه، خرگوش و یا هرچیز دیگری در خانه داشتند و با انتخاب چمن مصنوعی شرایط بهتری برای زندگی آن ها فراهم نمودند.
تمیز کردن چمن مصنوعی هم ساده است و هم خیلی سریع انجام می پذیرد.

چمن مصنوعی مخصوص کودکان

زمانی که بحث بازی می شود، والدین یکی از طرفداران پروپاقرص چمن های مصنوعی می باشند، چرا که سطح امن و راحتی را برای کودکان فراهم می کنند تا روی آن به بازی بپردازند و روزهای خوش کودکی را با نشاط سپری کنند، فرقی هم ندارد چه سن و سالی داشته باشند.
شما به عنوان والدین، دست تان باز است تا به وسیله چمن مصنوعی و سایر عوامل دیگر، فضای هیجان انگیزی را مطابق با سلیقه کودکان خود طراحی و تزیین کنید و آن جا را برای آنان دوست داشتنی تر بسازید، بدون این که خبری از گل و لای، لکه های چمن، سنگ های سخت و آسیب های جسمی در میان باشد.
اجازه دهید که کودکان تان به این وسلیه بیشتر برای فعالیت های بدنی در طول روز ترغیب شوند، چیزی که این روزها در کودکان ما کم کم رو به زوال می رود و سبک زندگی کم تحرکی را برای آن ها رقم می زند.

این محصول اهداف و کاربردهای مختلفی دارد، اما همین که می تواند بار مسئولیت نگهداری را از روی دوش شما بردارد، فضای سبز دل انگیزی به محیطی که در آن زندگی می کنید، هدیه دهد، از کودکان و حیوانات خانگی شما در طول بازی و جنب و جوش مراقبت نماید و غیره، به اندازه کافی نظرتان را جلب می کند و تجربه لذت بخشی برایتان به ارمغان می آورد.

با خرید چمن مصنوعی، به دنیای سبز زندگی خود سلام کنید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =