کد خبر : 278719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
-

باربری گل بار، کنار شما در جابه جایی به شهر جدید

باربری گل بار، کنار شما در جابه جایی به شهر جدید

جابه جایی و نقل مکان بین شهری می‌تواند در مواردی بسیار سخت و طاقت فرسا باشد، چرا که مشکلاتی در این حمل و نقل وجود دارد که در نقل مکان درون شهری با آن رو به رو نیستیم.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام باربری گل بار، موارد مهم و اصول صحیح باربری بین شهری را همواره به یاد داشته باشید تا این کار بدون هرگونه خسارت و با نهایت سادگی انجام شود.
شرکت باربری گل بار به عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های باربری فعال در تهران، تمام خدمات باربری بین شهری را به افراد ارائه می‌دهد. کافی است با تماس با باربری گل بار، وقتی را برای شروع پروسه باربری و حمل و نقل تعیین کنید. باربری و حمل و نقل بین شهری می‌تواند مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد. برای مثال امکان شکستن و خرابی اثاث در صورت عدم رعایت اصول صحیح، وجود دارد. در این مقاله به این نکات و توضیحاتی از باربری گل بار اشاره می‌کنیم.

نکات مهم در باربری بین شهری

باربری شهرستان به دلیل مسافت طولانی اتوبان که توسط باربر طی خواهد شد، می‌تواند موجب آسیب زدن به اثاث شده و هزینه‌های اضافی برای افراد به وجود آورد. پس نکات ذکر شده را به خوبی رعایت کنید تا هزینه‌های جانبی را به حداقل برسانید:

  • اثاث و وسایل را به خوبی بسته بندی کنید

بسته بندی اثاثیه منزل، مهم‌ترین بخش نقل مکان است که باید آن را به درستی انجام دهید. زیرا در صورت عدم بسته بندی صحیح اثاثیه، ممکن است در بین راه باز شده و نظم تمام وسایل به هم بخورد. علاوه بر نظم، وسایل و اثاثیه منزل آسیب می‌بینند که ابدا خبر خوبی برای افراد نیست. در نتیجه از چسب و جعبه‌های با کیفیت و سالم استفاده کنید تا نگرانی‌های خود را به حداقل برسانید.

  • وسایل و اثاثیه منزل خود را دسته بندی کنید

نکته مهم دیگر که باید همواره به یاد داشته باشید، دسته بندی اثاثیه منزل است. چرا که همواره اثاثیه و وسایلی وجود دارد که باید در حمل و نقل، از آن‌ها مواظب بود؛ مانند وسایل شکستنی. دسته بندی و جدا کردن این اثاثیه از یکدیگر باعث می‌شود باربران توجه بیشتری به این نکات داشته باشند تا هرگونه خرابی و آسیب در وسایل به وجود نیاید. با یک ماژیک شفاف و پررنگ، بر روی جعبه‌ها دسته بندی آن‌ها را مشخص کنید تا فراموش نشوند.

  • شرکت باربری صحیح را برای حمل و نقل انتخاب کنید

شرکت‌های باربری زیادی را امروزه می‌توان در سطح کشور یافت؛ اما واقعا تمام آن‌ها متخصص و معتمد هستند؟ در این شرایط با وجود ویروس کرونا، اعتماد به شرکت‌های مختلف باربری که همگی ادعای بهترین بودن می‌کنند بسیار سخت است. اما بالاخره باید یک شرکت با اعتبار بالا و  بهترین عملکرد وجود داشته باشد. شرکت باربری گل بار بهترین انتخاب افراد برای باربری بین شهری و درون شهری به شمار می‌رود.

  • منزل خود را پس از خالی کردن، مجددا دقیق بررسی کنید

موارد زیادی مشاهده شده است که افراد پس از نقل مکان، برخی از اثاثیه و وسایل خود را گم کرده‌اند. در بیشتر موارد این وسایل گم شده، به دلیل فراموش شدن در منزل سابق جا می‌مانند. به همین دلیل باید پس از خالی کردن خانه، جزئیات و جاهای مختلف خانه را بگردید تا هیچگونه وسایلی جا نگذارید.

  • منزل مقصد را آماده استقرار کنید

نظافت و آماده سازی منزل در شهر مقصد، کاری نیست که پس از رسیدن آن را انجام دهید. بهتر است از قبل به خوبی آن‌جا را تمیز کنید تا کار خود را برای چیدمان مجدد اثاثیه راحت سازید. قطعا مشتاق چیدن خانه جدید خود هستید تا هر چه زودتر زندگی خود را از سر گیرید، پس دلیلی برای تنبلی وجود ندارد.

  • اثاثیه منزل را به صورت منظم در کامیون باربری بچینید

پس از بسته بندی اثاثیه منزل، چیدن صحیح آن در کامیون نکته مهم دیگر شمرده می‌شود. چرا که در مسیر، امکان ریزش و پراکنده شدن جعبه‌ها وجود دارد. بهتر است آن‌ها را به نوعی بچینید تا احتمال ریزش و پراکنده شدن به حداقل برسد.

باربری گل بار

برای اینکه هر گونه استرس و نگرانی از بابت وارد شدن خسارت و آسیب به اثاثیه منزل خود نداشته باشید، با شرکت باربری گل بار تماس بگیرید. باربری گل بار به عنوان یکی از بهترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های باربری ایران، خدمات کامل حمل و نقل اثاثیه را به مشتریان ارائه می‌دهد. به طور کلی خدمات باربری توسط شرکت گل بار به ۵ دسته تقسیم بندی می‌شوند:

در حال حاضر باربری گل بار، دارای انواع کامیون‌ها و خودروهای باربری سبک و سنگین می‌باشد تا تمام افراد از بهترین خدمات باربری بهره‌مند باشند. کافی است با گل بار تماس بگیرید و وقتی را برای شروع مراحل باربری تعیین کنید. تیم باربری گل بار دقیقا سر وقت در مکان مشخص شده خواهد بود!

باربری گل بار، کنار شما در جابه جایی به شهر جدید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 8 =