کد خبر : 278672
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
-

آماده‌سازی و تجهیز مرکز واکسیناسیون بسیج در سوادکوه

آماده‌سازی و تجهیز مرکز واکسیناسیون بسیج در سوادکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه از آماده سازی و تجهیز مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید جوانمرد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصرقائم، محمدباقر قزلباش در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به آماده سازی تجهیز نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی در قالب طرح ملی سردار شهید قاسم سلیمانی با تلاش بسیج جامعه پزشکی و سلامت سپاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه در سالن ۹دی سپاه سوادکوه اظهار کرد: با ورود ویروس کرونا و همه‌گیری در جامعه سپاه و بسیج توانستند برای خدمت به مردم دست به کارهای بزرگ بزنند.

وی با اشاره به فعالیت مرکز واکسیناسیون عمومی در قالب طرح ملی سردار شهید قاسم سلیمانی به صورت محله‌محور افزود: با آغاز به کار مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید جوانمرد با همکاری سپاه ناحیه، شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی می‌توان گام بزرگ دیگر در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس و خدمت به مردم برداشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گسترش و دسترسی آسان و کاهش صف‌های ناشی از جمعیت برای واکسیناسیون عمومی برای مبارزه با کووید ۱۹ را از دلایل ایجاد مراکز دانست و تصریح کرد: تزریق واکسن برای گروه‌های سنی هدف با توجه به میزان دز واکسن ارائه شده از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ انجام می‎شود.
این مسئول با اشاره به اینکه بخش بزرگی از نگرانی مردم برای عدم دریافت واکسن با فعالیت مراکز واکسیناسیون عمومی برطرف می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به قرار داشتن در موج پنجم ویروس کرونا از نخستین روزهای اپیدمی این ویروس منحوس مردم پای کار بودند و مبلغ قابل توجهی در کمک‌های مومنانه سپاه جمع‌آوری شده و به مردم نیازمند اختصاص یافت.
قزلباش در پایان گفت: درآینده نزدیک نیز در قالب کمک‌های مومنانه سپاه در سطح شهرستان سوادکوه، هدایای مردم، خیران و نیکوکاران به نیازمندان اختصاص می‌یابد.
آماده‌سازی و تجهیز مرکز واکسیناسیون بسیج در سوادکوه
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 7 =