کد خبر : 278750
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
-

۱۰ دلیل برای انتخاب سوئیچ های سیسکو در مشاغل کوچک

۱۰ دلیل برای انتخاب سوئیچ های سیسکو در مشاغل کوچک

کمپانی سیسکو ۱۰ سال است که نامی آشنا در صنعت تجهیزات شبکه به حساب می آید.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام مستر شبکه، تجهیزات سیسکو در راستای رشد و نوآوری در صنایع مختلف نقش زیادی را ایفا کرده است.
اما همان طور که می دانید انتخاب تجیزات شبکه در راستای ایجاد زیرساخت شبکه اصلی ترین مرحله به شمار می رود. حال خرید سوئیچ سیسکو به عنوان یک دستگاه فوق العاده برای شبکه بوده که ما در این مقاله به اصلی ترین دلایل آن خواهیم پرداخت.

۱ـ بهترین برند در زمینه تولید تجهیزات شبکه:

با بیش از ۱۰۰۰۰۰ مشتری در سراسر جهان، می توان گفت این شرکت بر فضای شبکه و IT مسلط می باشد. سیسکو اخیراً تمرکز خود را جهت ارائه راه حل های شبکه ای برای مشاغل کوچک آغاز کرده است. آنها از دانش به دست آمده از مرکز داده و مشتریان سازمانی استفاده کرده و طیف وسیعی از سوئیچ های سیسکو را با کیفیت و قیمت عالی ارائه کرده است.
یکی از دلایل محبوبیت سیسکو این است که همواره به بازخورد مشتریان خود گوش کرده و به طور مداوم در حال بهبود محصولات و خدمات خود می نمایند.

۲ـ پیشرو در فناوری:

کمپانی سیسکو همواره محصولات خود را در کلیه سطوح شبکه و امنیت بهبود داده و محصولات خود را برای آینده آماده می نماید. آنها به طور مداوم نرم افزاها و امنیت محصولات خود را به روز رسانی می نمایند و شما می توانید مطمئن باشید که محصولی را خریداری نمایید که با زمان هماهنگ باشد.

۳ـ پیشرفت های روزافزون:

در دو دهه اخیر کمپانی سیسکو برای بهبود محصولات خود با کارشناسان فناوری داده همکاری نزدیکی داشته و بر رضایت مشتری نظارت می کند. که این امر سبب ایجاد استانداردهای IEE شده است.

۴ـ قابلیت اعتماد:

از سوئیچ های سیسکو به دلیل نوع طراحی و کیفیت ساخت می توان به مدت طولانی استفاده کرد. قابلیت ارتقاء سخت افزاری و نرم افزای این سوئیچ ها می تواند به شما این اطمینان را بدهد که شبکه شما به بهترین وجه ممکن کار می کند.

۵ـ پشتیبانی از مشاغل کوچک و متوسط:

سیسکو مجموعه ای از راه حل های ساده و ایمن را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. آنها برای هر مشکلی که شرکت های کوچک مدرن با آن روبرو هستند راه حلی دارند. طیف وسیعی از سوئیچ های سیسکو با در نظر گرفتن مشاغل کوچک ساخته شده اند.

۶ـ سادگی:

سوئیچ های شبکه سیسکو به سادگی قابل استفاده و مدیریت هستند. آنها به کاهش زمان مدیریت فناوری اطلاعات کمک می کنند، بنابراین تیم فناوری اطلاعات شما می تواند به جای رسیدگی به مسائل و بررسی های روزانه، بر مقیاس بندی و بهینه سازی سوئیچ ها تمرکز کند.

سوئیچ های شبکه تحت مدیریت سیسکو دارای استقرار Zero-Touch و مدیریت شبکه مبتنی بر GUI (SNA) هستند که به مدیریت متمرکز سوئیچ های شما کمک می کند.

۷ـ امنیت:

سوئیچ های سیسکو ویژگی های امنیتی را برای کمک به جستجوی نقص ها و ایرادات، حملات و کاربران ناشناس در نظر گرفته اند. آنها ویژگی های امنیتی جامعی را ارائه می دهند تا به افزایش امنیت شبکه شما از تشخیص نفوذ تا مدیریت تهدید کمک کند.

۸ـ هوشمند:

محصولات سیسکو برای بهبود تجربه مشتری طراحی شده اند. سوئیچ های سیسکو دید و کنترل برنامه و همچنین مدیریت ترافیک هوشمند را برای کمک به اولویت ترافیک حیاتی کسب و کار بر سایرین فراهم می کند.

۹ـ پشتیبانی از نیازهای فردا:

سوئیچ های سیسکو دارای Power over Ethernet و مدیریت کارآمد انرژی هستند. مشتریان می توانند آی پی فون ها و اکسس پویت های وایرلس را با سوئیچ های خود تغذیه کنند تا از کابل کشی اضافه جلوگیری شود.

۱۰ـ راه حل های End to End:

Cisco دارای طیف گسترده ای از محصولات در صنعت شبکه است که به محافظت از کسب و کار شما کمک می کند. سوئیچ های شبکه سیسکو به طور دقیق مورد آزمایش قرار گرفته اند تا با بهترین کیفیت عرضه شوند. روترسیسکو سرعت اینترنت بالا و ویژگی های امنیتی چشمگیری را ارائه می دهند. و سایر تجهیزات شبکه که توسط این کمپانی تولید می شوند، همگی به ما در ایجاد یک شبکه ایمن، منعطف، پر سرعت و به روز کمک می کنند.
شما می توانید با مراجعه به سایت مسترشبکه از کلیه محصولات و ویژگی های نرم افزاری و سخت افزاری محصولات سیسکو مطلع شده و در صورت نیاز به مشاوره و نظر کارشناسی با شماره ۶۲۹۱۳، تماس حاصل نمایید.

۱۰ دلیل برای انتخاب سوئیچ های سیسکو در مشاغل کوچک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =