کد خبر : 278820
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
-

میثاق همگانی برای تامین آب و برق پایدار مردم

میثاق همگانی برای تامین آب و برق پایدار مردم

وزیر نیرو گفت: احترام به سرمایه‌های انسانی با هر اعتقاد و سلیقه یک اصل بوده و مهم این است که دل او برای خدمت به مردم و اعتلای انقلاب و کشور می‌تپد.

به گزارش عصرقائم، علی‌اکبر محرابیان امروز در جمع کارکنان حوزه ستادی وزارت نیرو با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی در حوزه آب و برق کار خود را آغاز می‌کند، اظهار داشت: به‌رغم تلاش‌ها و خدمات بسیار فراوانی که در سال‌های پس از انقلاب در حوزه آب و برق به کشور ارائه شده و رشد و پیشرفت فوق العاده خوبی در این زمینه رخ داده است، اما در شرایط فعلی زمینه‌ برای انجام یک خدمت بزرگ‌تر فراهم شده است.

وی افزود: دولت سیزدهم با شعار کار جهادی و خدمت به مردم کار خودش را آغاز کرده و برنامه پیشنهادی ارائه شده به مجلس برنامه‌ای سنگین و خدمتی بزرگ است.

محرابیان خطاب به کارکنان حوزه ستادی وزارت نیرو گفت: در همین جا عهد و میثاق می‌بندیم که دوش به دوش همدیگر تلاش کنیم تا بتوانیم آب و برقی پایدار و مطمئن را به مردم ارائه کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دولت سیزدهم به مناسبت هفته دولت یادآور شد: یکی از محورهای صحبت رهبری، مردم‌داری بود که مهم‌ترین رکن خدمت‌رسانی برای یک دولت است. مردم‌داری در نگاه دینی و انقلابی، اصل خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری موضوع عدالت ورزی است، تصریح کرد: در فلسفه انقلاب اسلامی، ایجاد عدالت بین طبقات مختلف جامعه مدنظر بوده که در برخی بخش‌ها موفقیت‌هایی کسب شده و در بخشی از حوزه‌های اقتصادی متاسفانه فاصله زیادی با معیارها و شاخص‌ها داریم.

محرابیان افزود: محور سوم، موضوع فساد ستیزی است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند. فساد ستیزی به معنای مبارزه با روش‌های عقلایی، علمی و ساختارهای مناسب جهت جلوگیری از مراکز تولید فساد و تولید رانت است. یکی از برنامه‌هایی که به اتفاق همکاران در این دوره دنبال خواهیم کرد شناسایی گلوگاه‌ها و مراکزی است که به وسیله آنها تولید فساد می‌شود. در زمینه فساد در عین حالی که با مصادیق مقابله کنیم، می‌بایست مراکز تولید فساد را شناسایی کرده و نسبت به حذف آنها اقدام کنیم.

وزیر نیرو با اشاره به اهمیت منابع انسانی تاثیرگذار خاطرنشان کرد: موفقیت یک سازمان در گرو همدلی و درک متقابل بین نیروها و سرمایه‌های انسانی آن سازمان است.

محرابیان با بیان اینکه میثاق ما باهم میثاق کار و خدمت‌رسانی است، اضافه کرد: وزارت نیرو در این سال‌ها خدمات عظیمی را به مردم و کشور خود ارائه کرده، لیکن امروز شرایط می‌طلبد که کمر همت را محکم‌تر بسته و خدمات خودمان را گسترده‌تر کنیم تا طی زمانی کوتاه شاهد اعتلای این خدمات باشیم.

میثاق همگانی برای تامین آب و برق پایدار مردم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 1 =