کد خبر : 278696
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
-

مشخصات و خرید ضدیخ بهران دی و بهران بهمن

مشخصات و خرید ضدیخ بهران دی و بهران بهمن

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام روغن مارکت، اگر قصد خرید دارید ، برای اطلاع از قیمت ضدیخ و بررسی مشخصات فنی ، با ما همراه باشید. قصد داریم دو نمونه از ضدیخ های تولید شده به نام های بهران دی و بهران بهمن را بررسی کنیم. ضدیخ چیست؟ ضدیخ یک مایع خنک کننده با فرمول خاص

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام روغن مارکت، اگر قصد خرید دارید ، برای اطلاع از قیمت ضدیخ و بررسی مشخصات فنی ، با ما همراه باشید. قصد داریم دو نمونه از ضدیخ های تولید شده به نام های بهران دی و بهران بهمن را بررسی کنیم.

ضدیخ چیست؟

ضدیخ یک مایع خنک کننده با فرمول خاص می باشد که از یخ زدگی موتور خودرو در زمستان و در دمای خیلی کم از موتور اتومبیل محافظت می کند. رنگ ضدیخ بسته به ترکیبات  آن سبز ، آبی و یا قرمز است. ترکیب آب و ضدیخ می تواند علاوه بر جلوگیری از یخ زدگی ، در فصل تابستان و گرما از افزایش بیش از حد دمای موتور جلوگیری کند. به همین دلیل به این مایع ضدجوش نیز گفته می شود.
لازم به ذکر است ضدیخ باید با آب رادیات ترکیب شود و به تنهایی نباید از آن استفاده شود. میزان ترکیب آب و ضد یخ بر روی بسته بندی و کاتالوگ محصول درج شده است.

کاربرد ضدیخ

از ضد یخ در خودرو های بنزینی و دیزلی ، ماشین سنگین مانند: اتوبوس و کامیون ، و انواع موتورهای ثابت که در فضای باز و بسته قرار دارند ، استفاده می شود. البته در انتخاب آن باید دقت شود چون کاربرد ضدیخ ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال نمی توان از ضدیخ خودرو سبک در ماشین سنگین استفاده کرد. در ادامه این مطلب دو ضدیخ بهران را معرفی می کنیم که بسته به نوع استفاده می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

ضدیخ بهران دی

بهران دی یک ضدیخ تولید شده توسط شرکت نفت بهران است که از کیفیت عالی برخوردار است. این مایع برای خنک کردن موتور وسایل نقلیه سنگین ، نیمه سنگین و موتورهای دیزلی کاربرد دارد. ترکیب ضدیخ بهران دی با آب رادیات به میزان ۵۰/۵۰ می تواند تا دمای ۳۷ – درجه سانتیگراد از یخ زدگی موتور و رادیاتور در فصل زمستان جلوگیری کند. همچنین ضدیخ دی بهران می تواند در فصل گرما تا دمای ۱۰۹ درجه سانتیگراد از جوش آوردن و افزایش دما جلوگیری کند.
ضدیخ بهران دی ۲۰ لیتری و بشکه در بازار موجود است و مشتری بسته به نیاز خود می تواند ظرف مناسب را خریداری نماید. فرمول بهران دی به طوری طراحی شده است که در تمام فصول سال می تواند به کارکرد وسیله نقلیه کمک کند. برای اطلاع از قیمت و خرید ضدیخ بهران دی و سایر خنک کننده ها می توانید با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید.

ضدیخ بهران بهمن

بهران بهمن یکی دیگر از ضد یخ های تولید شده بهران است که در بازار فروش بالایی دارد. ضدیخ بهران بهمن مناسب برای خودروهای بنزینی و دیزلی سبک است. به همین جهت می توان در انواع خودروها از آن استفاده کرد. این محصول نیز مانند بهران دی در صورت ترکیب با آب به میزان ۵۰/۵۰ می تواند تا دمای ۳۷ – درجه ، از یخ زدگی سیلندر در فصل زمستان و در فصل تابستان تا دمای ۱۰۹ درجه از جوش آوردن موتور خودرو جلوگیری کند.
بهران دی دارای بسته بندی های ضدیخ یک لیتری ، چهار لیتری و بشکه است که مشتری نسبت به نیاز خود می تواند حجم مورد نظر را خریداری نماید.
از بهران بهمن و بهران دی علاوه بر وسایل نقلیه در کارخانجات به عنوان ضدیخ دستگاه صنعتی نیز استفاده می شود. برای انتخاب ضدیخ مناسب دستگاه در کارخانجات و صنایع مختلف حتما با سازنده تجهیزات مشورت نمایید.

علاوه بر بهران شرکت های دیگراز جمله ایرانول ، نفت پارس ، نفت سپاهان و کاسپین در زمینه تولید و فروش ضدیخ فعالیت می کنند. ضیخ ایرانول AF-G ، پارس ارس ، ضدیخ آکسون اسپیدی و ضدیخ کاسپین نمونه ای دیگر از محصولات پر فروش در کشور هستند.
فروشگاه روغن مارکت یک مجموعه بزرگ با حضور افراد متخصص و با تجربه است که به واسطه سالها تجربه در زمینه روغن های صنعتی، در بین بسیاری از مصرف کنندگان روانکار در کشور شناخته شده است.

اگر قصد خرید ضدیخ بهران بهمن ، بهران دی و سایر محصولات را دارید ، روغن مارکت به عنوان نماینده بهران در کشور فعالیت داشته و انواع روانکارها را با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این فروشگاه در زمینه فروش ضدیخ، روغن موتور، گریس و روغن صنعتی فعالیت دارد.
شما نیز می توانید از این پس به جمع مشتریان فروشگاه روغن مارکت بپیوندید و روانکارهای صنعتی و ضدیخ را با بهترین قیمت و ارسال سریع، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای خرید و اطلاع از قیمت به سایت روغن مارکت به آدرس www.roghanmarket.com  مراجعه نمایید.

مشخصات و خرید ضدیخ بهران دی و بهران بهمن
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =