کد خبر : 278683
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
-

مرادی: مسئله اقتصاد باید اولویت هر روز دولت باشد

مرادی: مسئله اقتصاد باید اولویت هر روز دولت باشد

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی در کنار حفظ سلامت مردم با کنترل شیوع کرونا مهم ترین انتظارات مردم از دولت است.

به گزارش عصرقائم، احمد مرادی در گفت وگو ، با اشاره به انتظارات مجلس از وزرای دولت سیزدهم بیان کرد: انتظار ما و مردم از وزرای کابینه تلاش شبانه روزی برای حل مشکلات کشور است. پاکدستی، راستی و صداقت مهم ترین مولفه هایی است که مردم انتظار دارند در دولتمردان خود ببینند. وزرای دولت باید در گام نخست نقاط ضعف و کاستی های موجود را شناسایی کرده و برای عبور از این تنگناها و کنار زدن مشکلات برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز بیشترین نگرانی و دغدغه مردم در بحث اقتصاد است و حل مشکلات اقتصادی مردم باید اولویت هر روز وزرا باشد. از سوی دیگر ما با بیماری کرونا نیز درگیر هستیم باید در کنار کنترل بیماری کرونا همزمان به اقتصاد مردم نیز توجه شود. بهبود وضعیت معیشتی، کنترل بیماری کرونا و مسئله اشتغال مهم ترین اولویت هایی است که باید از سوی وزرا دنبال شود.

نماینده مردم بندر عباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئله اقتصاد باید به صورت روزانه دنبال شود و به طور جدی با رانت ها و فسادهای حاکم در برخی از بخش ها برخورد شود. یکی دیگر از انتظارات مردم فاصله گرفتن وزرا و رئیس جمهور از تشریفات است.

وی در ادامه تاکید کرد: به عنوان مثال در سفرهای داخلی می شود به جای استفاده از پرواز اختصاصی از پرواز عمومی استفاده کنند. تشریفات باید در سطح بین المللی دنبال شود اما بهتر است در داخل همواره در کنار مردم بوده و مانند آنان زندگی کنند. یکی دیگر از انتظارات مردم افزایش بازدیدهای میدانی رئیس جمهور و وزرا است. مسئولان باید بین مردم باشند تا درد مردم را ببینند و لمس کنند. رئیس جمهور در این زمینه شروع خوبی داشت و انتظار می رود این بازدیدهای میدانی ادامه یابد.

مرادی: مسئله اقتصاد باید اولویت هر روز دولت باشد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =