کد خبر : 278731
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
-

بهترین راه آموزش تعمیرات ARM

بهترین راه آموزش تعمیرات ARM

میکروکنترلر ARM یکی از به‌روزترین و پرکاربردترین انواع ریزپردازنده ها هستند که وظیفه کنترل دستگاه های الکترونیکی را برعهده دارند.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام فنی سازان، استفاده از میکروکنترلر ARM در گوشی ‌های هوشمند، یکی از اصلی‌ترین کاربرد های این ریزپردازنده می باشد. از آنجایی که این ریزکامپیوتر در دنیای دستگاه‌های الکترونیکی به ویژه موبایل‌ های هوشمند بسیار پر مصرف شده است، از این رو افراد زیادی به سراغ کسب مهارت و دانش در زمینه تعمیرات آن می ‌روند. اکنون اگر شما هم می‌خواهید مهارت کار با این میکروکنترلر را به دست آورید؛ پس سری به آموزشگاه فنی سازان بزنید. این آموزشگاه با برگزاری دوره ‌های آموزش تعمیرات ARM در تهران، کاراموزان علاقه مند را به متخصص میکروکنترلر تبدیل کرده و زمینه ورود به بازار کار را برای آنان فراهم می ‌کند.

بررسی بازار کار آموزش تعمیرات ARM

دوره ی آموزش تعمیر ARM یکی از پرتقاضا ترین دوره ‌های رشته الکترونیک می باشد. میکروکنترلر ARM پردازنده ‌ای است که در تمامی موبایل ‌های هوشمند، تبلت ‌ها، و حتی در بعضی از لپ‌ تاپ ‌ها به کار برده می‌ شود. این میکروکنترلر بسیار محبوب و پرکاربرد، دارای پردازنده ۳۲ بیتی با معماری RISC می باشد. از آنجایی که این میکروکنترلر، سرعت بالا و قیمت مناسبی دارد؛ از این رو توانسته نظر بسیاری از تولید کنندگان و کمپانی تولید دستگاه های الکترونیکی را به خود جذب کند. علاوه بر این‌ موارد زبان C زبان برنامه نویسی این پردازنده ها است و به همین دلایل، در بخش ‌های مختلفی از صنعت بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.
با این تفاسیر می‌توان به جرات گفت که برنامه نویسی و تعمیر ARM بازار کار خوبی دارد و همواره با پیشرفت تکنولوژی، روند استفاده از این میکروکنترلرها، رو به افزایش است. حال در صورتی که شما به این رشته علاقه مند هستید؛ می‌توانید همین حالا در دوره ‌های آموزش تعمیرات ARM شرکت کنید و سریع وارد بازار کار شوید.

مزیت ‌های شرکت در دوره آموزش تعمیرات ARM در آموزشگاه فنی سازان

  • دوره آموزش تعمیرات ARM با جدید ترین سر فصل‌ ها و متد ها برگزار می‌شود.
  • دوره آموزش تعمیرات ARM، زیر نظر اساتید مجرب تهران، به صورت عملی و گام به گام برگزار می‌شود.
  • زمان ‌های برگزاری دوره های آموزش تعمیرات ARM بر اساس زمان کارآموز تعیین می‌شود.
  • کلاس‌ های آموزش تعمیر ARM برای افراد شاغل در روزهای تعطیل برگزار می‌شود.
  • کارگاه ‌های آموزشی به ابزار و دستگاه های به روزی مجهز شده است.
  • پس از پایان دوره آموزش تعمیر ARM به کارآموزان مدرک فنی حرفه ای اعطا می‌شود.
  • دوره آموزش تعمیر ARM در صورت نیاز به صورت رایگان برای کارآموز تمدید می‌شود.
  • دوره‌ های آموزش تعمیرات ARM برای کارآموزان شهرستانی همراه با خوابگاه ارائه می‌شود.

در دوره آموزش تعمیرات میکروکنترلر ARM چه چیزهایی آموزش داده می‌شود؟

در دوره آموزش تعمیرات ARM کارآموزان ابتدا با مفاهیم پایه الکترونیک و با قطعات آن به طور کامل آشنا می‌شوند. سپس به سراغ کار با ابزارها و تجهیزات لازم برای طراحی و تعمیرات قطعات میکروکنترلرها می‌روند. بعد از آن کارآموزان با معماری پردازنده ‌های ARM و تفاوت آن با دیگر پردازنده ‌ها آشنا شده و ساختار میکروکنترلر های ۳۲ بیتی ARM را به صورت دقیق تر بررسی می‌کنند.
از دیگر موضوعات مهمی که در دوره آموزش تعمیر ARM مطرح می‌شود؛ آشنایی با زبان برنامه نویسی C و C++ می‌باشد. علاوه بر این کارآموزان در حین دوره، برای انجام پروژه‌ های مختلف با نرم افزارهای مختلفی از جمله: KEIL، CubeMX و .. آشنا می‌شوند. از دیگر آموزش ‌ها در این دوره می‌توان به: آموزش کامل راه اندازی LCD کاراکتری با میکروکنترلر، معرفی کامل پورت I/O، راه اندازی پورت سریال USART , UART به روش ‌های مختلف، آموزش کامل نحوه راه اندازی واحد مبدل دیجیتال به آنالوگ و آنالوگ به دیجیتال، آموزش کامل راه اندازی SD Card، آموزش نحوه راه اندازی ماژول ‌های وای فای، وایرلس و جی اس ام و … اشاره کرد.
اینها خلاصه ای از مباحث مطرح شده در دوره آموزش تعمیرات ARM می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرفصل‌ های آموزش میکروکنترلر ARM و شرکت در دوره‌ های آن به آموزشگاه فنی سازان در تهران مراجعه کنید. ما مجرب ترین اساتید را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

 بهترین راه آموزش تعمیرات ARM
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 9 =