کد خبر : 278833
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
-

بازنگری در اخذ فرانشیز درمانی و دارویی از کارکنان شهرداری تهران

بازنگری در اخذ فرانشیز درمانی و دارویی از کارکنان شهرداری تهران

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به اعتراض تعداد زیادی از پرسنل شهرداری تهران خواستار بازنگری در اخذ فرانشیز درمانی و دارویی مصوب سال ۱۳۹۹ شد.

به گزارش عصرقائم، مهدی پیر هادی در هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری گفت: تذکر امروز بنده در بحث هیات تخلفات و بعضی از موضوعاتی است که با آبروی افراد سرو کار دارد و باید نسبت به این موضوع سریعتر اقدام شود. البته بعضی موارد که مربوط به فساد است قطعا باید برخورد شود. اما در موارد دیگر خیلی از عزیزان رفتند و در مراجع قضایی لغو این موارد را گرفتند و هیچ مستند قابل دفاعی هم برای موضوعات مطروحه وجود نداشته است. اما همکاران ما در شهرداری متحمل فشارهای روحی شدند و این باید دغدغه مدیران باشد که این موارد را مرتفع کنند و از سرپرست و شهردار منتخب تقاضا دارم در اسرع وقت پیگیری کنند و جلوی برخی برخوردهای سیاسی با همکاران زحمت کش را بگیرند.

وی افزود: خیلی از عزیزان در شهرداری تهران دغدغه موضوع سلامت را دارند که البته طرحی در شورا اجرایی شد که کمی با عجله بود و نیازمند یک طرح برای اصلاح است . خیلی از همکاران در شهرداری تهران تماس گرفتند در خصوص مصوبه سال ۹۹ مربوط به اخذ فرانشیز از پرنسل شاغل که از ۱۰ درصد فرانشیز برای خدمات دارویی ۵ درصد اخذ شود. این کار درآمدی برای شهر سالم ایجاد نکرده اما دغدغه برای همکاران ایجاد شده و باید پیگیری شود و این دغدغه همه اعضای شورا هم است.

بازنگری در اخذ فرانشیز درمانی و دارویی از کارکنان شهرداری تهران
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + پنج =