کد خبر : 278520
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
-

۱۲ گزینه احتمالی تصدی مسؤولیت استاندار مازندران به مجمع نمایندگان دعوت شدند

۱۲ گزینه احتمالی تصدی مسؤولیت استاندار مازندران به مجمع نمایندگان دعوت شدند

با توجه به تقاضای وزارت کشور برای مشارکت مجمع نمایندگان در فرایند انتخاب استاندار به‌عنوان بازوی مشورتی دولت، مقرر شد مجمع با بررسی شاخص‌ها و توانمندی افراد واجد شرایط در این مسئله ورود کند که در این راستا از بین چهره‌های سیاسی استان ۱۲ نفر برای ارائه برنامه‌ها دعوت شدند تا با بررسی برنامه‌ها پنج گزینه نهایی استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی شود.

به گزارش عصرقائم، جلسه مجمع نمایندگان مازندران باموضوع بررسی شاخص‌های انتخاب استاندار مازندران برگزار شد.

این جلسه مجمع نمایندگان شب گذشته برگزار که البته با تصمیماتی در زمینه انتخاب استاندار مازندران همراه بود و در این راستا شاخص‌ها تنظیم و اسامی ۴۰ نفر اولیه برای تصدی مسؤولیت استاندار مازندران پالایش شد.

باتوجه به تصمیمات گرفته شده ۱۲ نفر از چهره‌های توانمند ملی و استانی انتخاب شدند و قرار شد از آنها برای حضور در مجمع نمایندگان دعوت شود تا برنامه‌های خود را ارائه کنند تا در ادامه از میان آنان پنج نفر به وزارت کشور پیشنهاد شوند.

گفتنی است، وظیفه انتخاب استاندار بر عهده وزارت کشور است اما با توجه به تقاضای این وزارتخانه برای مشارکت مجمع نمایندگان در فرایند انتخاب استاندار به‌عنوان بازوی مشورتی دولت، مقرر شد مجمع با بررسی شاخص‌ها و توانمندی افراد واجد شرایط در این مسئله ورود و پیشنهادات خود را ارائه کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − پنج =