کد خبر : 278602
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
-

ملکیان: با یک مهاجم خارجی فوق حرفه‌ای مذاکره می‌کنیم

ملکیان: با یک مهاجم خارجی فوق حرفه‌ای مذاکره می‌کنیم

رئیس هیات مدیره استقلال می‌گوید این باشگاه با یک مهاجم خارجی حرفه‌ای برای پیوستن به این تیم مذاکره می‌کند.

به گزارش عصرقائم، اصغر ملیکان، رئیس هیات مدیره استقلال درباره زمان نهایی شدن قرارداد شیمبا، مهاجم برزیلی فولاد با این تیم گفت: ان‌شاء‌الله در این یکی، دو روز آینده به ایران می آید. کارها انجام شده و قرارداد هم برای او ارسال شده است.

وی درباره جدایی فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان گفت: قرارداد با فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان منتفی است و این دو بازیکن از ما جدا شده‌اند.

رئیس هیات مدیره استقلال با اشاره به نهایی شدن قرارداد ابوالفضل جلالی گفت: با بسته شدن قرارداد سلمانی، شمیبا و حردانی فقط یک بازیکن خارجی خوب در پست فوروارد مدنظر ما است. این مهاجم یک بازیکن فوق حرفه‌ای است که ان‌شاء الله به ایران می‌آید.

ملکیان درباره زمان امضای قرارداد گابریل پین و ملحق شدن او به کادرفنی استقلال اظهار کرد: قرارداد آقای پین هم ارسال شد و ان‌شاء‌الله به زودی به ما ملحق می‌شود.

وی در واکنش به شایعات درباره نام این مهاجم خارجی، گفت: هنوز قرارداد این مهاجم نهایی نشده است اما بعد از دیدار با الهلال عربستان حتما رسانه‌ای می‌شود.

رئیس هیات مدیره استقلال در ادامه در جمع خبرنگاران و هواداران درباره رقم انتقال مهدی قایدی به الاهلی امارات و سود استقلال از این انتقال گفت که این بازیکن با رقم پایه ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به اضافه ۲۰۰ هزار دلار پاداش (۲ میلیون دلار) به تیم اماراتی منتقل شده است.

ملکیان: با یک مهاجم خارجی فوق حرفه‌ای مذاکره می‌کنیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =