کد خبر : 278601
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
-

جلب اعتماد جامعه ایثارگری سرمایه ای ارزشمند است

جلب اعتماد جامعه ایثارگری سرمایه ای ارزشمند است

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: خدمت به ایثارگران موهبتی الهی است که نصیب ما شده است.

به گزارش عصرقائم، مهرداد حسنجانی با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند ضمن دیدار با کارکنان، خدمت‌سانی به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را اصلی‌ترین رسالت بنیاد برشمرد و توضیح داد: پایش عملکرد ادارات، رشد کمی و کیفی خدمات را به همراه دارد. امروز منابع مالی محدود و حجم زیاد درخواست‌های ایثارگران، دو چالش مهم پیش‌رو است که باید برای مدیریت منابع و همچنین ایجاد رضایت جامعه شریف ایثارگری کار جهادی انجام شود.

وی با بیان اینکه جلب اعتماد جامعه ایثارگری با ارزش‌ترین سرمایه برای ما محسوب می‌شود، تصریح کرد:  خدمت به ایثارگران موهبتی الهی است که نصیب ما شده است و باید به بهترین حالات ممکن این فرصت را مغتنم شمرده و تا سرحد توان در مسیر خدمت به این صابران قدم برداریم. کشورمان به فرزندان شهید خود می‌بالد و همه مجموعه عاشقانه در مسیر شهدا که همان دفاع از کیان و استقلال و عزت کشور است قدم برمی‌دارد.

حسنجانی با حضور در منزل شهید «مجتبی کل‌کل قمی» و جانباز دوران دفاع مقدس «علی آرمودیان مقدم» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده شهدا و ایثارگران، از صبر و استقامت ایشان تجلیل کرد.

جلب اعتماد جامعه ایثارگری سرمایه ای ارزشمند است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 13 =