کد خبر : 278506
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
-

۱۰ ارز دیجیتال را بیشتر بشناسیم

۱۰ ارز دیجیتال را بیشتر بشناسیم

۱۰ ارز دیجیتال برتر را در این مقاله بر اساس جایگاه بازار به ترتیب برای شما کاربران مورد بررسی قرار دادیم.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام مدرسان پیشتاز، امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی در زمینه  ارز دیجیتال پیدا خواهید کرد.

۱.بیت کوین
جایگاه در بازار : بالای ۸۵۶ بیلیون دلار
در سال ۲۰۰۹ توسط فردی تحت نام مستعار Satoshi Nakamoto , Bitcoin ( BTC ) the ایجاد شده است. بیت کوین رمز نگاری اصلی است که در یک بلاکچین اجرا می‌شود، تراکنش هایی در یک شبکه از هزاران کامپیوتر توزیع می شود. بیت کوین ایمن از کلاهبرداری ها نگهداری می شوند.

قیمت بیت کوین  به سرعت افزایش ‌یافته است. پنج سال پیش، شما می‌توانستید یک بیت کوین با حدود ۵۰۰ دلار بخرید. تا ماه اوت سال ۲۰۲۱ ، قیمت یک بیت کوین به ۴۵۰۰۰ دلار رسید.

۲.اتریوم :
جایگاه در بازار : بالای ۳۵۷ بیلیون دلار
هر دوی آن ها رمزنگاری روی پلتفرم بلاکچین هستند، اتریوم  یکی از ارزهای محبوب برای توسعه دهندگان برنامه است به دلیل کاربردهای بالقوه که دارد، که بر مبنای token  صورت می‌گیرد .
اتریوم نیز شاهد رشد عظیمی بوده‌است. در عرض پنج سال قیمت آن از ۱۱ دلار به بیش از ۳,۰۰۰ دلار رسیده است.

۳.بایننس کوین
جایگاه بازار : بالای ۷۰ بیلیون دلار
بایننس کوین  نوعی از رمز نگاری است که می‌توانید از آن برای خرید و پرداخت هزینه در بایننس، یکی از بزرگ‌ترین مبادلات الکترونیکی در دنیا استفاده کنید.

۳.کوردانا
جایگاه بازار : بالای ۶۹ بیلیون دلار
کمی بعد به صحنه رمزنگاری، کاردانا به دلیل تایید اولیه خود از اعتبار سنجی ریسک قابل توجه کرده است. این روش زمان تراکنش را مدیریت  می‌کند و کاربرد انرژی و اثرات زیست ‌محیطی را با حذف جنبه رقابتی و حل مساله در پلتفرم‌ها مثل بیت کوین کاهش می‌دهد.
نشانه Cardano رشد نسبتا ً کمی را در مقایسه با سایر پول‌های رمزنگاری بزرگ داشته‌است . در سال ۲۰۱۷ , قیمت ۰.۰۲. دلار در اوت ۲۰۰۲ بوده‌است.

۴.تتر :
جایگاه بازار : بالای ۶۴ بیلیون دلار
برخلاف برخی اشکال دیگر تتر یک ارز استوار  است. به این معنی که آن توسط ارزی مثل دلار آمریکا و یورو و فرضی برابر با ارزش برابر یکی از این دسته‌ها است. در تئوری، این به این معنی است که انتظار می‌رود ارزش تتر بیشتر از سایر ارزهای دیگر باشد، و توسط سرمایه گذارانی که نسبت به نوسان شدید ارزهای  دیگر محتاط هستند، محبوب هست.

۵.XRP :
جایگاه بازار : بالای ۵۲ بیلیون دلار
XRP که توسط برخی از همان بنیانگذاران به عنوان ریپل  یک شرکت فن‌آوری دیجیتال و شرکت پردازش پرداخت ایجاد شد، می‌تواند در این شبکه برای تسهیل تبادل انواع مختلف ارز از جمله واحد پول فیات و سایر شرکت‌های بزرگ استفاده شود.

دوج کوین :
۶.جایگاه بازار : بالای ۴۰ بیلیون دلار

دوج کوین  به خاطر افراد مشهور و میلیاردرهایی مثل , الن ماسک به عنوان یک موضوع داغ مطرح شده ‌است. به طور عالی  در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک شوخی شروع به کار کرد، دوج کوین  به خاطر یک جامعه اختصاصی و خلاق  به سرعت به یک گزینه برجسته تبدیل شد. بر خلاف بسیاری از رمزنگاری های دیگر مانند بیت کوین، هیچ محدودیتی در تعداد دوج کوین وجود ندارد که می‌تواند ایجاد شود , که ارز را مستعد کاهش ارزش پول به عنوان افزایش عرضه می‌کند.
قیمت دوج کوین  در سال ۲۰۱۷ برابر با ۰.۰۰۰۲. دلار تا ماه اوت سال ۲۰۲۱ بود ، قیمت آن در ۰.۳۱ دلار بود .

۷.Usd coin  :
همانند تتر ارز دیجیتال استوار است، به این معنی که آن توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود و برای یک نسبت ۱ دلار آمریکا به ۱ دلار آمریکا در نظر گرفته می‌شود. USDC با اتریوم  نیرو می‌گیرد و شما می‌توانید از Coin دلار برای تکمیل تراکنش‌های جهانی استفاده کنید.

Polkadot  :
جایگاه بازار : بالای ۲۵ میلیون دلار
رمز نگاری هست که ممکن است از هر عددی در بلاکچین استفاده کند هدف از این کار، ادغام آن‌ها با ایجاد یک شبکه رمزنگاری است که داده های  مختلف را به هم متصل می‌کند تا آن‌ها بتوانند با یکدیگر کار کنند. این ادغام ممکن است نحوه مدیریت رمزنگاری ها را تغییر دهد و رشد قابل‌ توجهی را از زمان راه ‌اندازی Polkadot در سال ۲۰۲۰ تحریک کرده‌است. بین سپتامبر ۲۰۲۰ و اوت سال ۲۰۲۱، قیمت آن ۷۷۴ دلار رسید.

Solana :
جایگاه بازار : بالای ۲۰ بیلیون دلار
سولانا که برای کمک به تامین مالی غیر متمرکز استفاده می‌کند، برنامه‌های کاربردی غیر متمرکز  قراردادهای هوشمند را اجرا می‌کند که به آن‌ها کمک می‌کند به سرعت و به طور ایمن تراکنش‌ها را پردازش کنند. SOL ,  نماد اصلی سولانا، بر سکو تسلط دارد.

از بیت کوین و اتریوم تا دوج کوین و تتر  هزاران  ارز دیجیتال  وجود دارند که زمانی شما برای اولین بار در دنیای رمزنگاری شروع به کار می کنید , آن را سخت می بینید . در این مقاله جذاب ما ۱۰ نوع ارز دیجیتال که جایگاه خوبی در بازار رمزنگاری کسب کردند به شما معرفی می کنیم و پیشنهاد ما آموزش رایگان ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز ببینید.

۱۰ ارز دیجیتال را بیشتر بشناسیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =