کد خبر : 278495
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
-

کهتری: دیوار چین را رد می‌کردیم، قهرمان می‌شدیم

کهتری: دیوار چین را رد می‌کردیم، قهرمان می‌شدیم

سرمربی تیم پارا تیروکمان ایران کمبود تجربه را یکی از مشکلات فرزانه عسگری و رمضان بیابانی در مسابقات میکس کامپوند بازی‌های پارالمپیک توکیو دانست.

به گزارش عصرقائم، مجید کهتری پس از برگزاری دیدار رده‌بندی مسابقات میکس کامپوند بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: این اولین پارالمپیک بیابانی و عسگری است. من می‌دانستم آن‌ها در دو بازی آخر مقابل چین و روسیه کار سختی دارند، چون ورزشکاران تیم‌های دیگر را می‌شناسم و می‌دانم چقدر تجربه دارند. آن‌ها همه پارالمپیک دیده و صاحب تجربه جهانی و بین‌المللی هستند و البته از بهترین‌های دنیا به حساب می‌آیند.

وی در ادامه افزود: بچه‌های ما امروز نه تنها چیزی کم نگذاشتند، بلکه در حد توان خود خیلی هم خوب کار کردند. از آن‌ها تشکر کرده و به‌عنوان سرمربی تیم ملی از مردم بابت اینکه به مدال نرسیدیم، عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم پارا تیر و کمان کشورمان خاطر نشان کرد: همه موفقیت، پیروزی و رسیدن به مدال را دوست دارند، اما ما خیلی بیشتر از آنها این چیزها را دوست داریم. باور نمی‌کنید وقتی این بچه‌ها شکست می‌خورند و به مدال نمی‌رسند، دنیا روی سرم خراب می‌شود.

کهتری تصریح کرد: می‌دانم شاگردانم از بهترین‌ها هستند و اطمینان دارم در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. آن‌ها در همین مسابقات توانایی‌های خود را ثابت کردند.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات ما این بود که در دو سال گذشته به خاطر کرونا مسابقاتی برگزار نشد، البته این فقط مشکل ما نیست و برای سایر تیم‌ها هم هست. در این بین چیزی که کمک می‌کند تجربه و حضور در میادین بین‌المللی است که متأسفانه برخی از بچه‌های ما در این زمینه کمبودهایی دارند. دیدید که در دیدارهای نیمه نهایی، رده بندی و فینال چقدر استرس بالا بود و در این میدان‌ها آن‌هایی موفق موفق می‌شوند که باتجربه هستند.

سرمربی تیم پارا تیروکمان ایران در خاتمه تصریح کرد: تیم چین برای ما غیرقابل دسترسی نیست. ما تیم چین را در گوانگژو در خانه خودش بردیم و قهرمان شدیم. اینجا هم اگر از دیوار چین رد می‌شدیم، می‌توانستیم قهرمان شویم، اما نشد. ما امشب به مدال نرسیدیم اما دست از تلاش بر نمی‌داریم و به کارمان ادامه می‌دهیم تا در روزهای آتی مدال بگیرم. از مردم هم می‌خواهیم ما را دعا کنند.

کهتری: دیوار چین را رد می‌کردیم، قهرمان می‌شدیم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + هفده =