کد خبر : 278431
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
-

فروش صفحه کابینت در گروه بازرگانی داستانی

فروش صفحه کابینت در گروه بازرگانی داستانی

گروه بازرگانی داستانی اولین نماینده فروش محصولات چوب،‌ ام دی اف و صفحه کابینت پاک چوب در ایران است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام کالای چوب داستانی،این شرکت توانسته با اتکاء به کیفیت محصولات پاک‌چوب و تنوع صفحه کابینت‌های ارائه شده بیشترین و بهترین میزان درخواست مشتریان سراسر کشور را فراهم کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کند.
صفحه کابینت‌های شرکت پاک چوب با قدمتی بالغ بر دو دهه پیشتاز تولید انواع صفحه کابینت در ایران است. محصولاتی چون صفحات لب‌گرد (پست فرمینگ) با کیفیت و تنوعی بی‌نظیر توسط گروه صنعتی پاکچوب تولید می‌شود که دارای ویژگی‌های منحصربفردی چون مقاومت بالا، تنوع ، طرح‌های بی‌شمار و دوام بالا است. نباید از نظر دور داشت قیمت صفحه کابینت‌های پاکچوب نیز در قیاس با دیگر محصولات عرضه شده در بازار بسیار مقرون به صرفه و بر اساس سلیقه مصرف کنندگان با هر بودجه‌ای است.

صفحه کابینت چیست؟

در تعریف ساده می‌توان گفت صفحه کابینت،‌ صفحه‌ای است که سطح روی کابینت‌های زمینی، اوپن یا جزیره را می‌پوشاند و شکل نهایی کابینت را تشکیل می‌دهد. این صفحات دارای تنوع و طرح‌های مختلفی است که در ادامه با چند نوع از صفحه‌ کابینت‌های پاکچوب آشنا می‌شویم:

-صفحات لبه گرد پست فورمینگ 

این صفحات نیز در سه طرح اصلی GLOSSY COLOR ، ARPA COLOR ، MATE COLOR ساخته می‌شوند.

این صفحات نیز دارای تنوع و مقاومت قابل توجهی هستند و از جمله صفحات کابینت لبه گرد محسوب می‌شوند که در لب‌ها دارای قوس هستند و همین امکان استفاده در دکوراسیون های داخلی مختلف را راحت‌تر می‌کند.
صفحات کابینت قوس‌دار مناسب برای فضاهایی است که از دو طرف دید دارند و شرکت پاکچوب با توجه به نیاز بازار این صفحات را نیز تولید می‌کند.

برای انتخاب صفحه کابینت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بی‌شک آشپزخانه به عنوان مهم‌ترین قسمت هرخانه و قلبِ تپنده در معماری هر خانه امروزه بسیار مورد توجه واقع می‌شود. دیگر خبری از آشپزخانه‌های محصور در دیوارها یا با طرح‌های نیمه بسته نیست و آشپزخانه نقش به سزایی در زیبایی خانه‌های ما ایفا می‌کند.
مهم‌ترین بخش تعیین کننده در زیبایی آشپزخانه کابینت‌های آن است. صفحه کابینت‌هایی که امروزه در آشپزخانه‌های ما اسفتاده می‌شوند آنقدر متنوع و گوناگون است که خوشبختانه حق انتخاب بیش‌تری برای خریداران می‌گذارد.
اما نباید از نظر دور داشت زیبایی صفحه کابینت تنها یکی از عوامل انتخاب آن‌هاست و صفحه کابینت های گروه بازرگانی داستانی دارای مزیت‌ها و عوامل مهم دیگری نیز هستند:

-مقاومت در برابر خش‌پذیری و رطوبت:‌

هنگام انتخاب صفحه کابینت باید این موضوع را در نظر گرفت که وجود وسایل تیز در آشپزخانه و هم‌چنین اجاق گاز،‌ فرهای برقی، فر توکار و دیگر لوازم آشپزخانه باعث می‌شود کابینت در معرض انواع خطرات باشد. پس باید صفحه کابینتی را انتخاب کنیم که دارای مقاومت بالا و قابل قبول باشد و به سرعت دچار خط وخش نشود. ام دی اف پاکچوب با سطوح مختلف کوارتز، کورین و غیره این امکان را فراهم کرده است.

-مقاومت در برابر لکه:

وجود مواد غذایی و رنگ‌های مصنوعی غذا در آشپزخانه هم یکی دیگر از مواردی است که کابینت آشپزخانه‌ها را تهدید می‌کند در نتیجه باید در نظر داشته باشیم جنسی را انتخاب کنیم که در صورت تماس با غذا به سرعت و سهولت قابل پاک کردن باشد.
صفحه کابینت‌های گروه بازرگانی داستانی و اجناسی چون هایگلاس، سنگ‌های مصنوعی، ام دی اف های متنوع پاکچوب این مزیت را داراست.

– زیبایی و درخشندگی 

اما نکته مهم اولیه یعنی زیبایی کابینت نیز از ویژگی صفحه کابنیت گروه بازرگانی داستانی است. محدودیتی در تنوع این محصولات وجود ندارد و می‌توان با توجه به سلیقه و طراحی داخلی منزل از این محصولات استفاده کرد.
اغلب ما به صفحه کابینت سفید علاقه داریم اما کم‌کم این سلیقه در بازار تغییر کرده و صفحه کابینت هایی از جنس کورین،‌ صفحه کابینت سنگ کوارتز، انواع ام دی اف، هایگلاس، صفحه کابینت طرح سنگ، ام دی اف طرح چوب، شیشه‌ای و شفاف نیز وارد طراحی داخلی خانه‌ها شده و نقش مهمی در نمای داخلی ساختمان ایفا می‌کنند.

– قیمت صفحه کابینت 

برای تعیین قیمت صفحه کابینت پاکچوب عوامل مختلفی چون کیفیت، مواد اولیه، قیمت تولید،‌ نگهداری و غیره در نظر گرفته می‌شود تا در نهایت کابینت‌هایی ارزان و مقرون به صرفه در کنار تولیداتی با کیفیت با طرح و رنگ جذاب و ماندگار به دست مشتریان عزیز برسد.
گروه بازرگانی داستانی نماینده شرکت پاکچوب به قیمت صفحه کابینت‌ها توجه ویژه مبذول داشته و با مدیریت درست منابع سعی در توزیع و فروش تولیدات گروه صنعتی پاکچوب به ارازن‌ترین قیمت دارد.
برای سفارش یا خرید از گروه بازرگانی داستانی می‌توانید با تلفن‌های تماس این شرکت در سایت dastanistore.ir  تماس گرفته و از طریق شعب تهران یا مشهد اقدام به خرید کنید. گروه بازرگانی داستانی بهترین، امن‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای خرید صفحات کابینت پاکچوب در ایران است و همیشه و در همه حال از سفارش تا خرید و ارسال می‌توانید از پشتیبانی سفارشات خود مطمئن باشید. همچنین انواع مشاوره برای خرید صفحه کابینت پاکچوب توسط گروه بازرگانی داستانی به متقاضیان عزیز داده خواهد شد تا انتخابی بهتر بر اساس سلیقه و نیاز خود داشته باشید.

فروش صفحه کابینت در گروه بازرگانی داستانی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =