کد خبر : 278479
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
-

معرفی تاچ ال سی دی S۱۰ Plus

معرفی تاچ ال سی دی S۱۰ Plus

یکی از گوشی‌های قدرتمند و پرچمدار از برند سامسونگ، گوشی S۱۰ plus است که در دسته سری S به‌ عنوان پرچمدار در سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام موبایل کمک، این گوشی قدرتمند دارای تراشه قدرتمند Qualcomm SM۸۱۵۰ Snapdragon ۸۵۵ (۷ nm) است که دارای هشت هسته بوده و دارای پردازنده گرافیکی Mali-G۷۶ در نسخه EMEA/LATAM و Adreno ۶۴۰ در نسخه USA/China می‌باشد.

مشخصات تاچ ال سی دی S۱۰ Plus

در مورد مشخصات تاچ ال سی دی S۱۰ Plus بایستی گفت:

  • ابعاد تاچ ال سی دی S۱۰ Plus ، در حدود ۶.۴ اینچ است که معادل ۱۶.۲۵ سانتی‌متر مربع می‌باشد.
  • نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود ۸۸.۹ درصد بیان شده است. همان‌طور که در شکل زیر نیز مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های بسیار کمی در صفحه نمایش وجود دارد.
  • تاچ ال سی دی S۱۰ Plus  در حدود ۰.۳ اینچ بزرگتر از نسخه s۱۰ است که همین باعث می‌شود تا قیمت ال سی دی s۱۰ plus  نسبت به قیمت تاچ ال سی دی s۱۰ در حدود ۶۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان تفاوت قیمتی داشته باشند.
  • یکی از عوامل بالا بودن قیمت ال سی دی s۱۰ plus  را می‌توان استفاده از محافظ باکیفیت و گران‌قیمت گوریلاگلس V۶ یا نسل ششم دانست که کیفیت و قیمت بالایی را ارائه می‌کند.
  • رزولوشن ال سی دی s۱۰ plus به‌صورت ۳۰۴۰*۱۴۴۰ می‌باشد که برای آن تراکم پیکسل بالا یعنی ۵۲۶ پیکسل بر اینچ در نظر گرفته شده است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش ۱۹ به ۹۹ می‌باشد و می‌تواند برای مشاهده ویدئو بسیار مناسب باشد.
  • همچنین از دیگر ویژگی‌های تاچ ال سی دی S۱۰ Plus می‌توان به قابلیت تاچ چندگانه به‌صورت هم‌زمان اشاره نمود.

قیمت تاچ ال سی دی S۱۰ Plus

در مورد قیمت تاچ ال سی دی S۱۰ Plus بایستی گفت این صفحه نمایش هم‌اکنون در حدود ۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان هزینه دارد که با توجه به نوسانات قیمت دلار، این هزینه می‌تواند متفاوت باشد. قیمت درنظر گرفته شده برای این قطعه به علت کیفیت بالای آن، تراکم پیکسلی بالا، محافظ قدرتمند، اندازه ۶.۴ اینچ، اورجینال بودن قطعه معمولاً پرهزینه است که این باعث می‌شود تا برای خرید و پرداخت قیمت تاچ ال سی دی S۱۰ Plus، به اندازه ۱/۴  هزینه اصلی گوشی را متحمل شوید.
به طور کلی، صفحه نمایش و قطعات داخلی، هزینه بسیار بالایی در تعمیرات گوشی‌های موبایل دارند. این هزینه همچنین برای تعمیر قطعات به خصوص تاچ که از حساسیت بالایی در هنگام تعمیر برخوردار است تا آسیبی به آن وارد نشود نیز رقمی است که کاربران را به توجه و مراقبت بیشتر از موبایل خود ترغیب خواهد کرد.

تعمیرات تاچ s۱۰ plus

برای رفع مشکلات تاچ ال سی دی S۱۰ Plus، بایستی عملکرد صفحه نمایش از دو جهت بررسی شود. نخست آنکه مشکلات تاچ بایستی از جهت آنکه اختلال نرم‌افزاری به وجود آمده است یا خیر، بررسی گردد. از جمله راه‌های بررسی اختلال نرم‌افزاری تاچ ال سی دی S۱۰ + می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • گوشی را ریستارت کنید.
  • در صورتی که سیستم‌عامل اندروید دستگاه شما قدیمی است، بروزرسانی سیستم‌عامل از سوی شرکت سازنده را نصب کنید.
  • در صورتی که پس از نصب برنامه‌ای گوشی شما دچار اختلال در تاچ ال سی دی می‌شود، بایستی آن برنامه را حذف کنید.
  • برای اطمینان از اینکه مشکل از برنامه‌های نصب شده در گوشی است، بایستی حالت Safe Mode را فعال کنید. پس از آن شما می‌توانید تشخیص دهید که گوشی شما درست کار می‌کند یا خیر؟ اگر درست شد، مشکل از برنامه‌ای است که در تاچ ال سی دی شما اختلال ایجاد کرده و نیازی به پرداخت هزینه و قیمت lcd s۱۰ plus نیست و لازم است تا برنامه مخرب، حذف شود.
  • گوشی خود را ریست فکتوری کنید.

در سوی دیگر، اگر تاچ ال سی دی شما دچار شکستگی و یا خسارات فیزیکی شده است، نیاز است تا با پرداخت قیمت تاچ ال سی دی S۱۰ Plus، اقدام به تعویض تاچ ال سی دی نمایید. معمولاً ضربات و آسیب‌های فیزیکی باعث می‌شود تا کل یا بخشی از تاچ ال سی دی همراه با صفحه نمایش و محافظ آن دچار آسیب شود؛ بنابراین لازم است با مراجعه به یک تعمیرکار خبره، اقدام به تعویض و جایگزینی صفحه نمایش و lcd گوشی اس ۱۰ پلاس شوید. در این صورت با پرداخت قیمت تاچ ال سی دی S۱۰ Plus + اجرت کار تعمیرکار، تاچ ال سی دی شما تعویض شده و یک تاچ جدید جایگزین آن می‌شود.
توجه کنید در صورتی که تاچ ال سی دی جدید نصب می‌کنید، ممکن است برخی قابلیت‌های ضد آب و ضد گردوغبار بودن گوشی به علت برداشتن چسب‌های محافظ صفحه نمایش، دیگر مانند سابق قابل اعتماد نباشند.

خرید و قیمت تاچ ال سی دی S۱۰ Plus موبایل کمک

حال در صورتی که گوشی شما دچار اختلال شده است، زمان آن است تا از یک تکنسین متخصص تعمیر گوشی‌های موبایل کمک بگیرید. برای این کار کافی است به‌جای مراجعه حضوری به مراکز تعمیر گوشی‌های موبایل، به وب‌سایت “موبایل” کمک مراجعه کرده و درخواست خود را برای تعمیر تاچ ال سی دی S۱۰ Plus ارسال کنید.
یکی از ویژگی‌ها و خدمات خوب مجموعه موبایل کمک، امکان استفاده از پیک رایگان برای دریافت و ارسال گوشی‌های موبایل در شهر تهران است؛ بنابراین مشتریان تهرانی می‌توانند با درخواست تعمیر گوشی موبایل، از خدمات سرویس در منزل و پیک بهره‌مند شوید. از سوی دیگر، تعمیر این قطعه در حدود ۱ ساعت زمانی انجام می‌شود و به محض تعمیر گوشی، با پیک رایگان برای شما ارسال می‌گردد.

معرفی تاچ ال سی دی S۱۰ Plus
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =