کد خبر : 278439
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
-

آشنایی با موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا

آشنایی با موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا

این روزها بازار ایمپلنت دندانی بسیار داغ شده است.

به گزارش عصرقائم، بنابر اعلام دنتال کالا، زمانی که به هر دلیلی دندان های اصلی و طبیعی انسان دیگر قابل استفاده نباشند و یا در اثر تصادف یا هر چیز دیگر از دست رفته باشند؛ استفاده از ایمپلنت، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. حال انتخاب پزشک مناسبی که از دستگاه مناسب استفاده می‌کند؛ بسیار حائز اهمیت است. موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا، یکی از دستگاه های کاشت ایمپلنت دندانی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

در ادامه به بررسی مشخصات موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا ، خرید دستگاه های دندان پزشکی از فروشگاه دنتال کالا ، آشنایی بیشتر با موتور ایمپلنت ایتالیا و آشنایی بیشتر با فروشگاه دنتال کالا می پردازیم. با ما همراه باشید.

مشخصات موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا:
در این قسمت به بررسی برخی از مشخصات و ویژگی های مهم این دستگاه خواهیم پرداخت:
۱.همان طور که از نام این دستگاه مشخص است؛ کشور سازنده ی موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا می باشد.
۲.این دستگاه از زاویه ی مناسب جهت کاشت ایمپلنت برخوردار است لذا پزشک هنگام کار با آن با مشکلی مواجه نخواهد شد.
۳.جنس بدنه ی دستگاه مذکور از تیتانیوم است که جنس ایمپلنت نیز از تیتانیوم می باشد.
۴.حداکثر سرعت موتور دستگاه ۲۰۰۰ دور بر دقیقه ( rpm ) است.
۵.حداکثر گشتاور ( Torque ) دستگاه موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا، ۷۰ نیوتن بر سانتی متر ( Ncm ) می باشد.
۶.دستگاه مورد بحث در این مقاله مجهز به اسپری آب فشاری است.
۷.نسبت کاهنده ی دستگاه ماریوتی ۲۰:۱ می باشد.
۸.دستگاه نام برده شده دارای برچسب اصالت کالا از وزارت بهداشت است. از این رو از بابت کیفیت و عملکرد دستگاه، هیچ گونه نگرانی به خود راه ندهید.
۹.در صورتی که دستگاه موتور ایمپلنت دندانی ماریوتی ایتالیا را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید؛ از گارانتی یک ساله ی دستگاه و خدمات پس از فروش آن نیز بهره مند خواهید شد.
۱۰.موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا استاندارد CE اروپا  و استاندارد ISO را دارا می باشد. بنابراین از هر جهت، قابلیت های این دستگاه مورد قبول و تایید مراجع ذی صلاح است.
۱۱.موتور دستگاه از نوع BLDC می باشد که از نوع بهترین و با کیفیت ترین موتورهای براشلس است.
۱۲.لازم به ذکر است که موتور، اتصالات دستگاه و کابل آن توسط دستگاه اتوکلاو قابل استریلیزه کردن، می باشند. بنابراین از جهت حفظ سلامت دهان و دندان بیمار نیز خاطر جمع باشید.
۱۳.با توجه به نرخ ارز و دلار این روزهای بازار ایران، نمی توان قیمت دقیقی را به این محصول نسبت داد. به طور کلی قیمت دستگاه مزبور بین ۱۰۰ میلیون تا ۱۱۰ میلیون تومان می باشد.

خرید دستگاه های دندان پزشکی از فروشگاه دنتال کالا:
شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا، همه روزه در ساعات اداری با متخصصان و مشاوران خبره ی فروشگاه دنتال کالا، تماس بگیرید. هم چنین می توانید در رابطه با خدماتی که این مجموعه ی صاحب نام به شما ارائه می دهد نیز اطلاعات مفیدی کسب کنید. لازم به ذکر است که می توانید خرید خود را در وب سایت فروشگاه، به صورت اینترنتی ثبت نمایید و دستگاه مورد نظر خود را در محل تعیین شده دریافت کنید.

موتور ایمپلنت ماریوتی 

فروشگاه دنتال کالا، سال هاست که در زمینه ی تجهیزات دندان پزشکی فعالیت دارد و در این مدت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان و کاربران خود را جلب کند. شما عزیزان می توانید به منظور اطلاع از نحوه ی خدمات دنتال کالا، با مشتریان قبلی این مجموعه، ارتباط برقرار کنید و با اطمینان و اعتماد کامل از این مجموعه خرید نمایید.

آشنایی بیشتر با موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا:

برند ماریوتی ساخت کشور ایتالیا می باشد که حدود ۳۵ سال است که در زمینه ی تجهیزات دندان پزشکی فعالیت می کند. از این رو در این مدت توانسته کیفیت مطلوبی را به کاربران خود ارائه دهد و رضایت آن ها را جلب کرده است. این دستگاه به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبش و هم چنین کاربردهای چند منظوره ای که ارائه می دهد؛ گزینه ی اول بسیاری از متخصصان ایمپلنت می باشد. کاربردهای این دستگاه علاوه بر ایمپلنت، جراح و اندو نیز می باشد. داشتن ۱۰ برنامه ی پیش فرض موتور ایمپلنت، این دستگاه را نسبت به سایر دستگاه ها متمایز و ویژه کرده است. عملکرد دستگاه عالی، با کیفیت و پایدار بوده، از این رو به برندی محبوب و پرطرفدار در جهان تبدیل شده است. همچنین میتوانید مقاله موتور ایمپلنت چیست را مطالعه کنید…

آشنایی بیشتر با فروشگاه دنتال کالا:

شرکت سلامت نسل پارسیان با نام اختصاری دنتال کالا از سال ۱۳۸۹ به طور رسمی فعالیت خود را در حوزه ی تجهیزات دندان پزشکی آغاز کرد. این شرکت با داشتن متخصصان متبحر در زمینه ی تجهیزات دندان پزشکی، بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها را وارد کشور می کند و به دست مشتری می رساند. گرچه بسیاری از افراد نابلد وارد این حوزه شده اند که متاسفانه دود نابلدیشان در چشم بیمار و بعضا پزشک می رود. بنابراین توصیه می شود که دستگاه خود را حتما از مراجع معتبر و به نام تهیه و خریداری کنید. متخصصان دنتال کالا، آموزش های لازم را جهت استفاده از دستگاه مورد نظر به پزشکان عزیز خواهند داد لذا از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست.

آشنایی با موتور ایمپلنت ماریوتی ایتالیا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =