کد خبر : 278365
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
-

پاپی: شاید با تمرکز بیش‌تر به مدال طلا می‌رسیدم

پاپی: شاید با تمرکز بیش‌تر به مدال طلا می‌رسیدم

پرتابگر مدال‌آور کشورمان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت که شاید با تمرکز بیش‌تر می‌توانست به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کند.

به گزارش عصرقائم، امان‌الله پاپی پس از دستیابی به مدال نقره مسابقات پرتاپ نیزه کلاس ادغامی F۵۶ وF۵۷ بازی‌های پارالمپیک توکیو اظهار کرد: فکر نمی‌کردم رقیبم (حامد حیدری) این‌طور عمل کند. در مسابقات اخیر اصلاً‌ چنین رکوردی را ثبت نکرده بود. من فکر می‌کردم حریف برزیلی رقیب اصلی‌ام باشد، اما در نهایت حیدری بهتر کار کرد و به مدال طلا رسید.

او در ادامه افزود: امروز خیلی خوب کار کردم و از عملکردم راضی هستم. می‌توانستم رکوردی بالاتر را به ثبت برسانم، اما این‌طور نشد. اگر تمرکز بالاتری داشتم شاید می‌توانستم به مدال طلا برسم، اما همان‌طور که دیدید بارها رکورد جهان و پارالمپیک در مسابقه امروز جابه‌جا شد.

این پرتابگر پارالمپیکی کشورمان با اشاره به تغییر برخی از قوانین برگزاری مسابقات یادآور شد: من از تمام رقبیانم جوان‌تر هستم و این اولین پارالمپیک من بود. اطمینان داشته باشید که در آینده نتایج بهتری خواهم گرفت. شک نکنید که رکوردهای امروز هم به زودی شکسته خواهند شد.

پاپی در پایان گفت: واقعاً حیف شد که به مدال طلا نرسیدم. شرمنده مربیانم و خانواده‌ام شدم، البته این حضور و این مدال باعث می‌شود تا شرایط زندگی ورزشی‌ام حرفه‌ای‌تر و بهتر شود تا به موفقیت‌های موردنظرم دست پیدا کنم.

پاپی: شاید با تمرکز بیش‌تر به مدال طلا می‌رسیدم/ فکر می‌کردم رقیب اصلی‌ام پرتابگر برزیلی است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + ده =