کد خبر : 278305
تاریخ انتشار : شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
-

امیر سرتیپ صباحی فرد: نیروی پدافند هوایی در تمامی صحنه ها حرف برای گفتن دارد

امیر سرتیپ صباحی فرد: نیروی پدافند هوایی در تمامی صحنه ها حرف برای گفتن دارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آستانه دهم شهریور و روز پدافند هوایی در جمع کارکنان وظیفه گروه پدافند هوایی فردو قم گفت: نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در تمامی صحنه ها در دنیا حرف برای گفتن دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه دهم شهریور و روز پدافند در جمع کارکنان وظیفه گروه حضرت معصومه(س) فردو گفت: لباس سربازی لباس پر افتخار و مقدسی است و همه ما که لباس به تن داریم سرباز ولایت هستیم و باید قدر این لباس را بدانیم.
وی با اشاره به جانفشانی، مجاهدت و خدمات ارزنده کارکنان وظیفه در طول دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در بازنگری خاطرات ۸ سال دفاع مقدس سربازان پدافند افتخارات بزرگی آفریده و برگ زرینی در دفتر جنگ تحمیلی به یادگار گذاشتند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه مسئولیت کارکنان وظیفه در کنار کارکنان پایور بسیار حساس و سنگین است، تصریح کرد: حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و ارتقای کشور در تمامی زمینه ها علمی،فرهنگی هنری و نظامی از اولویت های اساسی تمام نیروی انسانی است.
امیر سرتیپ صباحی فرد با تاکید بر اینکه نیروی پدافند هوایی با تکیه بر نیروی انسانی با صلابت، مقتدر و با انگیزه در تمامی صحنه ها در دنیا حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: هموطنان عزیزمان در ایران اسلامی به پشتوانه غیورمندان نیروهای مسلح بویژه نیروی پدافند هوایی با آسودگی خاطر به امورات روزمره مشغول هستند.

امیر سرتیپ صباحی فرد: نیروی پدافند هوایی در تمامی صحنه ها حرف برای گفتن دارد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت + 20 =