کد خبر : 277873
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

قایقران پارالمپیکی: تلاشم قرار گرفتن در فینال بازیهای پارالمپیک است

قایقران پارالمپیکی: تلاشم قرار گرفتن در فینال بازیهای پارالمپیک است

قایقران پارالمپیکی در رشته پاراکانو گفت: در آمادگی بسیار خوبی قرار دارم و تلاشم بر این است که در فینال A بازیهای پارالمپیک توکیو قرار بگیرم.

به گزارش عصرقائم، اسلام جاهدی در گفت و گو ، درباره آخرین وضعیت خود برای شرکت در بازیهای پارالمپیک، اظهار کرد: پس از بازگشت از اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال تمرینات خود را بلافاصله در دریاچه آزادی آغاز کردم که تا به امروز قبل از اعزام به توکیو تمریناتم که بیشتر کارهای سرعتی و مرور تکنیک بود، ادامه داشت. در حال حاضر از نظر بدنی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و آماده شرکت در بازیهای پارالمپیک هستم.

جاهدی اظهار کرد: تلاشم بر این است که ابتدا در فینال A بازیهای پارالمپیک قرار بگیرم و سپس تمرکزم را برای کسب سکو معطوف خواهم کرد.

عضو تیم ملی قایقرانی در رشته پاراکانو در پاسخ به این پرسش که چقدر نسبت به حریفان پارالمپیکی شناخت دارید، تصریح کرد: به تمام حریفان پارالمپیکی این رشته شناخت دارم و در اردوی تمرینی و تدارکاتی پرتغال تمرینات مشترکی را با آنها داشتم، البته بر اساس هماهنگی که با قایقرانان شرکت کننده در کمپ تمرینی پرتغال داشتم قرار است پیش از شرکت در مسابقات، این کمپ تمرینی در توکیو نیز ادامه داشته باشد تا با آمادگی خوبی در رقابتها حضور پیدا کنیم.

وی در پایان درباره زمان شروع مسابقات خود گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قایقرانی از ۱۱ شهریور در توکیو آغاز می شود و ۱۳ شهریور مرحله نیمه نهایی و فینال برگزار خواهد شد.

قایقران پارالمپیکی: تلاشم قرار گرفتن در فینال بازیهای پارالمپیک است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 2 =