کد خبر : 277549
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

نوروزی: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از نیروهای جوان و زبده است

نوروزی: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از نیروهای جوان و زبده است

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با ابراز خرسندی از انتخاب ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان و زبده است.

به گزارش عصرقائم، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) به عنوان موافق وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: من در دوره نهم عضو کمیسیون کشاورزی بودم و در مجلس فعلی هم عضو این کمیسیون هستم. عملکرد کمیسیون کشاورزی در مجلس یازدهم بسیار متحول شده به طوری که کمیسیون کشاورزی بالنده ترین، پربارترین و فعال ترین کمیسیون های مجلس است و بسیار قوی ظاهر شده است. اکنون اعضای کمیسیون کشاورزی نگران از دست دادن آقای ساداتی نژاد؛ این نعمت بزرگ هستند.

وی افزود: یکی از اقدامات بسیار خوب آقای ساداتی نژاد در مجلس موضوع قیمت گذاری محصولات کشاورزی است که خدمتی بزرگ در سال حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی است. ایشان تا ۱۰ شب در کمیسیون ها وقت می گذراند و پای کار بود.

این نماینده مجلس گفت که نگاه ساداتی نژاد استفاده از تمام ظرفیت ها، متخصصان، کارشناسان و نیروهای جوان زبده است.

نوروزی با اشاره به تلاش ها و اقدامات ساداتی نژاد در کسوت رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مشخص ترین اقدام، تلاش های ایشان برای بحث کمبود مرغ و تخم مرغ و همچنین گرانی کود، سم و نهاده های دامی بود که تمامی تلاش شان را به کار برده و جلساتی با حضور مسئولان دولتی برگزار کردند.

نوروزی: ساداتی نژاد معتقد به استفاده از نیروهای جوان و زبده است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =