کد خبر : 276124
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
-

مراسم تاسوعای حسینی به احترام مردم در قائم‌شهر لغو شد

مراسم تاسوعای حسینی به احترام مردم در قائم‌شهر لغو شد

جانشین سپاه ناحیه قائم‌شهر در جلسه ستاد کرونا شهرستان قائم‌شهر، گفت: علی‌رغم اجازه ستاد ملی کرونا جهت برگزاری مراسمات در فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی اما بدلیل وضعیت وخیم این ویروس منحوس در قائم‌شهر به احترام همشهریان بزرگوار مراسم اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی لغو شد.

به گزارش عصرقائم، علی هدایتی جانشین سپاه ناحیه قائم‌شهر در جلسه ستاد کرونا شهرستان قائم‌شهر بیان کرد: علی‌رغم اجازه ستاد ملی کرونا جهت برگزاری مراسمات در فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی اما بدلیل وضعیت وخیم این ویروس منحوس در قائم‌شهر به احترام همشهریان بزرگوار این شهرستان مراسم اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی لغو شد.

وی افزود: بخاطر حفظ سلامتی همشهریان و دوری از شیوع ویروس کرونا تجمع های عاشورا و تاسوعا حسینی و به احترام بسته شدن واحدهای صنفی این مراسمات برگزار نمی‌شود و مراسمات عزای سرور سالار شهیدان در مساجد و هیئات با تعداد محدود برگزار می‌شود و تجمع شهرستانی نداریم.

جانشین سپاه ناحیه قائم‌شهر درپایان خاطرنشان کرد: قائم‌شهر به حادترین وضعیت کرونایی خود رسیده است و جان مردم برای ما ارزش دارد و باتوجه به اینکه می‌توانستیم برنامه را با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار کنیم اما تصمیم گرفتیم تا به احترام مردم این سنت دیرینه را که قدمت چندین ساله دارد را لغو کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =