کد خبر : 275043
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
-

روز ملی پارالمپیک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

روز ملی پارالمپیک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد

جلسه ستاد برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک با حضور ۱۹ نفر از اعضای ستاد در محل سالن جلسات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، فرهاد طلوع کیان، دبیر ستاد برگزاری روز ملی و هفته پارالمپیک در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک دهه ولایت و ولادت با سعادت امام هادی (ع) اظهار داشت: ابتدا از کلیه اعضای محترم ستاد تشکر می کنم که همواره بی دریغ و بی منت از جامعه ورزش های جانبازان، معلولان، نابینایان و کم بینایان حمایت می کنند. امیدواریم بتوانیم برنامه های این مناسبت را در دو حالت کرونایی و غیرکرونایی با نسخه های حضوری و مجازی اجرا کنیم. این برنامه ها از ۱۸ الی ۲۴ مهر ماه مصادف با آغاز ایام مبارک ماه ربیع الاول در فضایی شاد و نشاط آور برای جامعه هدف پارالمپیک تدارک خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲۴مهر ماه روز ملی پارالمپیک، اختتامیه و گل برنامه ها در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

طلوع کیان گفت: از هفته آتی، جلسات دوجانبه کمیته ملی پارالمپیک با هر یک از دستگاه ها برای نهایی شدن برنامه های این هفته در دستور کار قرار می گیرد تا مقدمات انجام کارهای اجرایی نیز آغاز گردد.

در ادامه حسین شهریاری مسئول اجرایی ستاد با اشاره به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به توضیح انتظارات از سازمان ها، نهادها، وزارتخانه ها، دستگاه ها و فدراسیون های مختلف و ارائه جدول برنامه های هفته پارالمپیک پرداخت.

در پایان، مدیران و نمایندگان سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، اداره کل ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان ورزش شهرداری، اداره کل ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، اداره کل ورزش همگانی وزارت ورزش و جونان، اداره کل ورزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیریت تربیت بدنی سازمان مدارس استثنایی، اداره دانشجویی جمعیت هلال احمر، اداره کل ورزش وزارت نفت، فدراسیون های بدمینتون، تکواندو، سوارکاری، دانش آموزی و دوچرخه سواری و هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان تهران نسبت به برنامه های روز ملی و هفته پارالمپیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

روز ملی پارالمپیک در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =