کد خبر : 275036
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
-

دلخوش: جریمه چندین باره خودروهای مسافر مردم آزاری است‌

دلخوش: جریمه چندین باره خودروهای مسافر مردم آزاری است‌

نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی از جریمه چندین باره خودروها به دلیل مسافرت انتقاد کرد و گفت که باید این وضعیت ساماندهی شود.

به گزارش عصرقائم، سیدکاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (دوشنبه) با تسلیت درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن در تذکری به تعطیلی های اخیر اشاره و اظهار کرد: عصر دوشنبه گذشته ( ۲۸ تیر) اعلام شد که استان های تهران و کرج از فردای آن روز یعنی سه شنبه تعطیل و مسافرت ممنوع است و مشمول جریمه می شوند اما همان روز عصر که به صومعه سرا می رفتم شاهد حضور بیش از ۱۵ ردیف از خودروها در شانه های خاکی، اتوبان و جاده آسفالت در راه شمال بودم.

وی ادامه داد: در این شرایط اعمال جریمه یک میلیون تومانی چندین باره در طول یک روز برای برخی خودروها مردم آزاری است و باید این وضعیت ساماندهی شود؛ این شیوه جریمه کردن خودروها و برخورد با مردم و پیاده کردن مسافران از ماشین درست نیست آن هم در وضعیتی که تنها برای دو استان تعطیلی اعلام شده است و ربطی به سایر استان ها ندارد؛ باید هیات رییسه به این موضوع ورود کند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری با بیان اینکه اهداف قانون برنامه ششم توسعه در بحث نیروگاه های برق محقق نشده است، افزود: ما در اجرای قانون انرژی پاک موفق نبودیم، نیروگاه ها به دلیل مشکلات تامین آب و گاز مورد نیاز برای فعالیت خود، نتوانستند انرژی برق مورد نیاز کشور را تولید کنند. با این وضعیت در آینده ای نزدیک مجددا این مشکلات تکرار می شود.

وی ادامه داد: باید تدبیری اندیشید بدین شکل که در دولت آینده بخش تولید برق را با وزارت نفت و بخش آب را با وزارت جهاد کشاورزی ادغام کرد تا مردم دچار آسیب نشوند.

دلخوش در پایان بر لزوم تعیین تکلیف مهندسان کشاورزی، بیمه کشاورزی و پیش دبستانی ها تاکید کرد و گفت: دولت تبصره ۲ آیین نامه ابلاغی درخصوص خشکسالی و امهال وام های کشاورزی را تصویب کرده که با قانون اصلی منافات دارد لازم است این موضوع پیگیری شود.

دلخوش: جریمه چندین باره خودروهای مسافر مردم آزاری است‌
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − پنج =