کد خبر : 274856
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
-

کشتی فرنگی نوجوانان جهان

کشتی فرنگی نوجوانان جهان

رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در ۵ وزن دوم با ۳ پیروزی و ۲ شکست نمایندگان ایران آغاز شد.

به گزارش عصرقائم، در جریان رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان ۲۰۲۱ که در بوداپست مجارستان در حال برگزاری است، علی اصغر سام دلیری فرنگی کار وزن ۵۵ کیلوگرم و تنها نماینده باقیمانده ایران در ۵ وزن نخست که روز گذشته(جمعه) با شکست مقابل حریف روس در دور نخست، راهی گروه بازنده ها شده بود، امروز در نخستین مبارزه خود در مرحله شانس مجدد، در حالیکه مقابل کوبن بوریبای از قزاقستان با ضربه فنی پیروز شد اما در دومین مبارزه خود و برای صعود به دیدار رده بندی مقابل روپین از هند ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت تا هر ۵ نماینده ایران در ۵ وزن نخست حذف شوند.

اما در آغاز رقابت های مقدماتی ۵ وزن دوم این مسابقات نیز، ۵ نماینده ایران به روی تشک رفتند که حاصل آن ۳ پیروزی و ۲ شکست بود.

در وزن ۴۵ کیلوگرم علی احمدی وفا در دور اول مقابل لونت فیگ از مجارستان ۵ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد مقابل نیکیتا دمنتیف از اوکراین مبارزه می کند و در صورت برتری راهی نیمه نهایی می شود.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل شهرکی نیا در دور اول به مصاف کادین ویلیامز از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ شکست خورد. وی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور اول، به مصاف عزیزبک یولدوشیف از ازبکستان رفت و در پایان با نتبجه ۵ بر ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در دور سوم مقابل عبدالله سلیم اف از روسیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور اول مقابل نورل دویشونبکوف از قرقیزستان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید. در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران صربستان و گرجستان می رود. در این وزن ۲۰ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند پس از استراحت در دور نخست، به مصاف ابوبکر خاسلاخانوف از بلاروس رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۳ بر ۴ شکست خورد. جلالی برای حضور در گروه بازنده ها باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

در جریان برگزاری دور مقدماتی رقابت های ۵ وزن نخست این رقابت ها نیز، روز گذشته سامان ناصری پور در وزن ۴۸، سید محمد مهدی میری در ۶۵، امیررضا آریامقدم در ۸۰ و امید پایدار در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

کشتی فرنگی نوجوانان جهان/ ۳ پیروزی و ۲ شکست ایران در ۵ وزن دوم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + نوزده =